مسئول سازمان بسیج مداحان استان البرز:

بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی، نماد قدرت جریان دینی ماست

مسئول سازمان بسیج مداحان استان البرز بزرگداشت مناسبت های ملی و برگزاری مراسم مذهبی را یکی از نمادهای قدرت جریان مذهبی و دینی ما دانست.
کد خبر: ۹۴۷۹۰۸۴
|
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶

سرهنگ پاسدار ابراهیم نوروزی فر، مسئول سازمان بسیج مداحان استان البرز امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرج با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس و تجمع بزرگ عزاداران فاطمی در کرج گفت: بی شک، حضور گسترده مردم در برنامه های مناسبتی ملی و مذهبی، می تواند توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را خنثی کند.

بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی، نماد قدرت جریان دینی ماست

وی ادامه داد: به همین منظور این گونه برنامه ها باید با هماهنگی همه مسئولین، دستگاه های اجرایی و ادارات فرهنگی اجرا و در راستای هرچه باشکوه تر برگزار کردن آن ها، از همه توان و ظرفیت دستگاه ها استفاده شود و مسئولین متولی نیز بسترهای لازم را به منظور حضور حداکثری و پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی فراهم کنند.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان البرز، حضور پرشور مردم در برنامه های مناسبتی ملی و مذهبی را سد محکمی در برابر نفوذ و توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: مردم استان البرز نیز همصدا و هماهنگ با سایر استان های کشور که ارادت خاصی به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دارند، در مراسم مذهبی شرکت می کنند.

سرهنگ پاسدار نوروزی فر عنوان کرد: حضور مردم در برنامه هایی همچون عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) هم می تواند تسلای دل حضرت ولیعصر (عج) باشد و هم به دشمنان و بدخواهان این نظام و انقلاب نشان دهد که ملت فهیم و انقلابی ایران به خصوص استان البرز، ارادت خاص و ویژه ای به ساحت مقدس اهل بیت (ع) دارند.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان کسی که مسئولیت سازمان بسیج مداحان استان البرز را بر عهده دارم، از برگزاری همزمان چندین برنامه مشابه در این استان گله مند هستم زیرا این موضوع به حضور حداکثری و پرشور مردم ضربه می زند بنابراین مسئولین امر باید دست به دست هم دهند و یکصدا و هماهنگ با یکدیگر، در مناسبت های ملی و مذهبی، مراسم منسجمی را در سطح استان و شهر برگزار کنند.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان البرز، بزرگداشت مناسبت های ملی و برگزاری مراسم مذهبی را یکی از نمادهای قدرت جریان مذهبی و دینی ما دانست و بیان کرد: امروز حضور پرشور دختران و پسران جوان و نوجوان در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام و تجمع بزرگ عزاداران فاطمی، بسیار شگفت انگیز بود و موجب ایجاد روحیه همدلی و اتحاد در مردم شد.

سرهنگ پاسدار نوروزی فر اذعان کرد: با توجه به فشارها و هجمه های سنگین دشمنان و فراخوان های اخیر رسانه ها و مسئولین ارشد کشورهای بیگانه به ویژه کشورهای متخاصم، تجمع و حضور گسترده ملت مذهبی و ولایتمدار ایران به ویژه البرزنشینان، در برنامه های مناسبتی ملی و مذهبی نشان می دهد که تا چه اندازه فراخوان های دشمنان می توانند بی اثر باشند.

وی با اشاره به هجمه های 43 ساله دشمنان علیه ملت ایران مطرح کرد: بدخواهان این نظام و انقلاب همواره درصدد هستند با تحریک برخی افراد به ویژه نسل جوان، آن ها را به مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران و اعتراض به آن و انجام اقداماتی از جمله آتش زدن مساجد، حسینیه ها، پایگاه های بسیج و ... ترغیب کنند که از همین طریق، موجب ایجاد رعب و وحشت در دل مردم شوند.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان البرز افزود: دشمنان قصد دارند با انجام چنین اقداماتی این گونه القا کنند که ملت ایران ارادتی به اهل بیت (ع) و تمایلی به حضور در مراسم مذهبی ندارند اما حضور امروز مردم نشان داد که تلاش های دشمنان بی فایده و تصور و تفکر آن ها اشتباه است و تحلیل و شناخت درستی از این ملت فهیم، انقلابی و قدرتمند ندارند.

سرهنگ پاسدار نوروزی فر اظهار کرد: دشمنان در آشوب های اخیر، عده ای از جوانان و نوجوانان کشور را از طریق برنامه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی معاند فریب و تحت تاثیر قرار دادند اما این تعداد اندک، تمام ملت ایران نیستند. در چنین شرایطی لازم است مسئولین امر و خواص، نسبت به آگاه سازی جامعه اقدام کنند و مردم نیز هر آنچه را که در فضای مجازی مشاهده می کنند باور نکنند.

وی با اشاره به تبلیغات دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی و باورهای ملی، اعتقادی و مذهبی ما اذعان کرد: این کشور در همه زمینه ها اعم از علمی، اقتصادی، ورزشی، سیاسی و ... پیشرفت های قابل توجهی داشته و به همین دلیل در طول 43 سال گذشته همواره مورد آماج حملات متعدد فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دشمن قرار گرفته اما علیرغم همه این هجمه ها، درخت انقلاب همچنان پابرجاست.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان البرز مطرح کرد: امیدواریم مسئولین امر دست به دست یکدیگر داده و مشکلات موجود در کشور را کاهش دهند تا مردم بتوانند بیش از پیش در کمال امنیت و آرامش زندگی کنند زیرا زیستن در رفاه و به دور از مشکلات مختلف، حق هر ایرانی است؛ این امر تلاش مضاعف مسئولین و صبر و حمایت مردم از دولت را می طلبد.

سرهنگ پاسدار نوروزی فر ادامه داد: امید آن می رود بتوانیم با هم افزایی و اتحاد، به آرمان های مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی دست یابیم و کشوری تمدن ساز و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) داشته و شاهد روزی باشیم که پرچم انقلاب اسلامی به دستان باکفایت امام خامنه ای به دست صاحب اصلی آن یعنی منتقم حضرت فاطمه زهرا (س) برسد.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار