خبرهای داغ:
ای بی نشان که خدا را نشانه ای

پیچیدن عطر شهادت در مدارس شهرستان ورزنه

مدارس شھرستان ورزنه میزبان مهمانی گمنام که به گمنامی رفت تا ما نامدار شویم بودند و پیکر مطهر آن شھید را بر دوش گرفته و تشییع کردند و همچنین در مدرسه غنی ویژه برنامه فاطمی برگزار شد و دانش آموزان نماز ظهر و عصر را به جماعت خواندند.
کد خبر: ۹۴۷۹۱۰۴
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورزنه، در دی ماه سال ۱۴٠۱، مدارس شهرستان ورزنه، میزبان مهمانی گرانقدر بودند که در راه دفاع از میهن جان شیرین خود را فدا کرد و مانند مادرش زهرا(س) رسم گمنامی را برگزید. 

دانش آموزان مدارس امام خمینی(ره)، اندیشه، زهرای مرضیه(س)، جنت جندان، ارسطویی، سلمان فارسی، معراج، معرفت، غنی و زنده یاد بنکدار پیکر پاک این شهید گمنام را بر دوش گرفته و با احترام او را تشییع کردند. 

در ویژه برنامه‌ی فاطمی که در مدرسه‌ی غنی شهر ورزنه برگزار شد، آقای اصغری، مدیر آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام و المسلمین شیاسی، امام جمعه شهر ورزنه، سرهنگ محسنی فرمانده بسیج دانش‌آموزی، معاونان پرورشی و پشتیبانی، کارشناسان آموزش و پرورش و دانش آموزان این مدرسه در جوار پیکر مطهر شهید در این مراسم شرکت کردند و در ادامه، نماز جماعت ظهر و عصر را اقامه نمودند. 

دانش‌آموزان در مراسم تشییع شهید گمنام، بار دیگر به پایبندی به ارزش‌های دینی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تاکید کردند. 

گفتنی است این شهید تازه تفحص شده، در تک دشمن در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار