دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد:

راه‌اندازی قرارگاه جهادی در سراسر کشور

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از راه‌اندازی قرارگاه جهادی در سراسر کشور خبر داد و گفت: قرارگاه جهادی در همه استان راه‌اندازی شده که در حوزه‌های فرهنگی، اشتغال، آموزشی، بهداشتی، خدماتی و عمرانی ارائه خدمات می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۷۹۱۳۳
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، سردار ضیاء‌الدین حزنی در یادواره شهدای بخش مرکزی روستای دوهنده شهرستان صومعه‌سرا در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه حضور و خدمت کردن به مردم یک‌ افتخار برای مسؤولان است، اظهار کرد: برای ما، مردم یاری و مردم دوستی مهم بوده و هست و با یاری خداوند منان و همت بسیجیان غیور کشور ما به ماموریت محرومیت‌زدایی با قدرت ادامه خواهیم داد. 

وی با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه محرومیت‌زدایی گفت: بسیج و سپاه اقدامات زیاد و ارزشمندی را در طول ۴۴ سال گذشته انجام داده است لذا کسانی که از این موضوع خوشحال می‌شوند برای ما اصل و مهم است. 

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از راه‌اندازی قرارگاه جهادی در سراسر کشور خبر داد و افزود: قرارگاه جهادی در همه استان راه‌اندازی شده که در حوزه‌های فرهنگی، اشتغال، آموزشی، بهداشتی، خدماتی و عمرانی ارائه خدمات می‌دهند. 

به گفته حزنی، خدمات گروه‌های جهادی، امیدآفرینی است و اعضای گروه‌های جهادی هم از اقشار مختلف تشکیل شده و این همدلی بین اقشار مختلف جامعه باعث ایجاد  وحدت بین آن‌ها شده است. 

وی ترویج فرهنگ وحدت در جامعه را به معنای خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان دانست و بیان کرد: ملت ما خوب می‌داند که نتیجه تسلط استکبار جهانی (آمریکا) بر ایران اسلامی ایجاد ناامنی و در کنار آن به غارت بردن سرمایه‌های ملت است. 

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار