مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا خبر داد:

راهیابی دو نمایش صحنه‌ای و خیابانی به جشنواره بین المللی تئاتر فجر

ساری-مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا از راهیابی دو نمایش صحنه ای و خیابانی به جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۹۲۲۴
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حمید هراسانی مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا ظهر امروز  در جمع خبرنگاران از راهیابی تولیدات بسیج هنرمندان مازندران به جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد و گفت: نمایش‌های «بی در کجایان» در بخش صحنه‌ای و «آکوستیک مین» و «جامانده» در بخش خیابانی تولید سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران در جشنواره سراسری تئاتر بسیج درخشیدند.

هراسانی افزود: دو نمایش «بی‌در کجایان» و «آکوستیک مین» از سازمان بسیج هنرمندان مازندران به طور مستقیم به چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافتند، همچنین در این جشنواره نمایش «جامانده» دیگر اثر مازندران به جشنواره ملی تئاتر ایثار راه یافت.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا ادامه داد: در جشنواره سراسری تئاتر بسیج که در بوشهر برگزار شده بود، نمایش اکوستیک مین به کارگردانی حمید ناطقی و سحر محسنی در بخش خیابانی توانست جایزه دوم کارگردانی، دوم طراحی فضا، اول بازیگری گروهی را کسب کند و به طور مستقیم به چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.

هراسانی یادآور شد: همچنین در این بخش نمایش «جامانده» به کارگردانی محمد جواد رحمانی با کسب جایزه تقدیر بازیگری زن و کاندیدای موسیقی و کارگردانی توانست جواز حضور مستقیم در هفتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار را به دست آورد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا خاطرنشان کرد: در بخش صحنه‌ای سجاد بحری با نمایش «بی درکجایان» توانست رتبه اول و تندیس جشنواره در بخش‌های نویسندگی، کارگردانی، بازیگری مرد و طراحی صحنه و تقدیر بازیگری مرد را از آن خود کند و به عنوان نمایش برگزیده جشنواره به طور مستقیم به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یابد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار