همایش بزرگ ولایت مداران در زهک برگزار شد

همایش بزرگ ولایت مداران با حضور آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان و صدها نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان زهک برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۹۲۴۲
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زهک، در این مراسم که ظهر امروز در مصلی الغدیر شهرستان زهک برگزار شد، آیت الله مصطفی، نماینده ولی فقیه در استان وحدت و همراهی مردم سیستان به خصوص شهرستان زهک را در حمایت از ولایت و رهبری مثال زدنی خواند و گفت: باید برای حل مشکلات سیستان در سطح ملی توجه بیشتری شود و موضوع آب این منطقه نیز حل شدنی است و در زمینه اشتغال و استفاده از فرصت مرز نیز دولت سیزدهم برنامه هایی دارد که باید تسریع شود ومنافع آن برای مردم ملموس باشد.

آیت الله محامی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: همراهی دولت و مردم توسعه را سرعت می‌بخشد و این موضوع در منطقه سیستان بصورت عینی ملموس و قابل مشاهده هست که نویدبخش روزهای بهتری برای این منطقه خواهد بود.

دهمرده فرماندار شهرستان زهک نیز در این همایش ضمن معرفی اجمالی شهرستان زهک تقدیم ۱۲۰ شهید و ۱۰۵ آزاده و جانباز را از افتخارات این شهرستان و سند وفاداری مردم شهرستان به آرمانهای انقلاب اسلامی و رهبری خواند و افزود: با روی کار آمدن دولت سیزدهم برخی از پروژه های بر زمین مانده دوباره فعال و در زمینه اشتغال جایگزین در منطقه نیز اقداماتی شروع شده است و درحال اجرا می باشد.

وی از از نقش دادن به معتمدین و گروههای مرجع در فرایند توسعه شهرستان زهک خبر داد و گفت تشکیل شورای معتمدین در قالب ۱۱ کمیته و تشکیل مجمع خیرین و گروههای جهادی نمونه‌هایی بارز از ایفای نقش گروههای مرجع در توسعه شهرستان می باشد.

وی موضوع آب و استفاده مطلوب تر از فرصت مرز را نیز از خواسته های مردم منطقه خواند و گفت با هم افزایی و همراهی در سطح ملی این مهم دست یافتنی است.

همچنین در این همایش حجت الاسلام پوراندخت امام جمعه شهرستان زهک و تعدادی از علما و معتمدین اهل تشیع و تسنن نیز ضمن اشاره به تاریخ و تمدن سیستان و وفاداری مردم سیستان به نظام؛ انقلاب و رهبری مطالبی در خصوص مسائل سیستان و شهرستان زهک مطالبی را ارائه کردند.

ارسال نظرات