مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز:

حماسه 9 دی، چهره مردمی بودن این انقلاب را تقویت می کند

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: حماسه 9 دی مفهوم پیروزی در یک آزمون مهم را در خود جای داده که چهره مردمی بودن این انقلاب را بیش از پیش تقویت می کند.
کد خبر: ۹۴۷۹۶۷۲
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

سرهنگ پاسدار سید محمدرضا موسوی زاده، مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرج گفت: ایام الله به روزهای روشن و مخصوصی گفته می شود که دارای امتیاز فوق العاده ای هستند و ریشه قرآنی محکمی دارند؛ در این روزها حوادثی به وقوع پیوسته که پیرامون آن ها خداوند دستوراتی را صادر کرده است.

حماسه 9 دی، چهره مردمی بودن این انقلاب را تقویت می کند

وی با اشاره به اینکه امام صادق (ع)، ایام الله را از نعمت های الهی دانسته است، مطرح کرد: می توان گفت ایام الله روزهای حق و بر پایه عدالت بوده که در آن ها ظلم و بدعتی از بین رفته و با حرکتی مقتدرانه و بیعت با آرمان های الهی همراه است؛ بیعتی که همواره با ایستادگی و مفهومی به نام بصیرت همراه است زیرا بصیرت و شناخت از علت ایستادگی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز انقلاب اسلامی را برگرفته از سیره ائمه معصومین (ع) دانست و اذعان کرد: مفهوم 9 دی، بیعت با آرمان های الهی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متبلور می شود. بنابراین ما نهم دی را روز بصیرت و همراهی با ولایت معنا کرده و در این روز مهم، با ولی فقیه تجدید بیعت می کنیم که همواره پای این نظام و انقلاب ایستاده ایم.

سرهنگ موسوی زاده با اشاره به اینکه مقابله با دشمنان و معاندین، یکی از مصادیق بصیرت است، بیان کرد: ایستادگی در مقابل دشمن و تجدید پیمان با ولی فقیه، هر دو نشانگر بصیرت هستند. بهترین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، مفهوم سازی و تعریف واژه ای است که خاصیت به اشتراک گذاری داشته باشد که نهم دی از این ویژگی برخوردار است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، حماسه 9 دی را از عناصر قدرت نظام می دانند، اظهار کرد: این روز مفهوم پیروزی در یک آزمون مهم را در خود جای داده که چهره مردمی بودن این انقلاب را بیش از پیش تقویت می کند؛ نتیجه این آزمون، پیروزی بر متفکران نظام سلطه است که با تمام عِده و عُده خود برای مقابله با این نظام به صف شده اند.

سرهنگ موسوی زاده 9 دی را بزرگ زرینی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ ترکیبی، به دنبال محو کردن این افتخار است اما مانند همیشه، شکست می خورد زیرا نهم دی، وقوع پیدا کرده و قابل حذف کردن نیست. این اتفاق، همان امر الهی است که با هدایت و قدرت خدا، مردم انقلابی را در حمایت از نظام و انقلاب به خیابان ها کشاند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز تصریح کرد: دشمن همواره دچار خطای محاسباتی می شود چراکه نمی داند حق بر باطل پیروز بوده، هست و خواهد بود. بنابراین بهترین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، تبیین شکل گیری ایام اللهی همچون 9 دی است که قدرت خداوند در هدایت دل های مردم و مردمی بودن این نظام را نشان می دهد.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار