وقتی «مهربانی» چاشنی نان می‌ شود/نانوایی که با خدا معامله می کند

در این روزهای سرد گرمای تنور نانوای 26 ساوجی به رسم مهربانی، به سفره نیازمندان برکتی روزافزون داده است.
کد خبر: ۹۴۷۹۷۷۴
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، "رضا اکبری" نانوای خیر و نوع دوست ساوجی است که در حد وسع خود، به توزیع رایگان نان در بین خانواده‌های نیازمند پرداخته تا سفره آن‌ان را با برکت الهی رونق دهد. نانوایی کوچکش در خیابان امیرکبیر شهر ساوه، انسان‌هایی بزرگ‌منش دارد که «نان مهربانی» به مخاطبان و جامعه هدف خود می‌دهد.

در این روزهای سرد گرمای تنور این نانوای 26 رسم مهربانی، به سفره نیازمندان برکتی روزافزون داده است. هر چند این روزها معیشت بسیاری سخت شده است ولی این نانوا به رسم مهربانی، از نیازمندان دستگیری می‌کند و یک صلوات اهدایی از سوی آنان را برکت سفره خود می داند.

طرح "نان مهربانی" در برخی از نانوایی‌های کشور با هدف ایجاد روحیه همیاری و مشارکت در بین مردم برای درک نیازمندان و ابراز همدردی با افراد نیازمند در جامعه راه اندازی شده زیرا این حرکت معنوی از حس نوع دوستی و عشق سرچشمه می‌گیرد گه از هر نظر قابل ستایش است.
مهربانی از هر نوعی که باشد مورد پسندیده است؛ و در اهمیت کمک به نیازمندان و افراد بی بضاعت شاید همین فرمایش امام رضا(ع) که فرمودند"هرکه اندوه و مشکلی از مؤمنی را برطرف کند، خدا روز قیامت قلب او را شاد می کند" برای گام برداشتن در چنین مسیری بس باشد.

نان از ارزان‌ترین غذا‌هایی است که به عنوان مکمل در کنار سایر غذا‌ها استفاده می‌شود، اما بسیاری از خانواده‌ها هستند که از تهیه این غذای ارزان قیمت نیز محروم هستند و توانایی خرید آن را ندارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار