همزمان با دهه ی مقاومت

مسابقه ای قویترین مردان کارگری زرند برگزارگردید

مسابقات قویترین مردان کارگری شهرستان زرند گرامیداشت دهه مقاومت و بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از مسئولین اجرایی و ورزشی و در مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۹۸۷۴
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان: به همت بسیج ورزشکاران شهرستان زرند، مسابقات قویترین مردان کارگری این شهرستان، گرامیداشت هفته بصیرت و دهه مقاومت ،بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور سید جواد حسینی نزاد فرماندار، سرهنگ امیری فرمانده سپاه زرند، حجت الاسلام شاهمرادی مسئول تعلیم وتربیت سپاه ثارالله استان کرمان، سرهنگ ترابی فرمانده انتظامی، سید رضا محمود زاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولین اجرایی و ورزشی و علاقمندان به ورزش با تجلیل از برگزیدگان، در مجموعه ورزشی کارگران شهرستان زرند برگزار شد.
دراین مراسم سید رضا حسینی نژاد فرماندار ضمن گرامیداشت هفته بصیرت و یاد و خاطره سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم، گسترش فرهنگ ورزش در جامعه را باعث نشاط و شادابی جامعه دانست و از شهروندان زرندی خواست برای سلامت جسمانی و روحی به ورزش بیش از پیش توجه کنند.
علی رحمانی رئیس انجمن بدنسازی و پرورش اندام کارگری شهرستان زرند با بیان اینکه این مسابقات با شرکت ۲۳ نفر ورزشکار در قالب ۳ گروه برگزار و در پایان تیم‌های زرند رکورد، فولاد زرند و تیم کرمان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند؛ افزود: حمل چمدان، کنده، اسکات تعادلی، غلط لاستیک و لیفت از بخش‌های این مسابقه بود.
ایمان توحیدی مسئول انجمن کارگری کاراته زرند نیز ضمن قدردانی از مساعدت‌ها و تلاش‌های مسئولین ورزش دوست بویژه فرماندار محترم ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های بیش از پیش مسئولین ورزش این شهرستان به موقعیت‌های ارزشمند تری دست یابد.
لازم به ذکر است؛ در این روز چهره‌های سرشناس قویترین مردان استان و کشور نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار