یادداشت - ابوالقاسم علیزاده؛

بیش از این سکوت روا نیست!

حجت‌الاسلام علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ، پیرامون اغتشاشات اخیر کشور یادداشتی را با عنوان "بیش از این سکوت روا نیست" ارائه کرده است.
کد خبر: ۹۴۷۹۹۳۲
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
بیش از این سکوت روا نیست!  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ پیرامون اغتشاشات اخیر کشور یادداشتی را با عنوان "بیش از این سکوت روا نیست" ارائه کرده است.

در این یادداشت آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

امام صادق علیه السلام فرمودند: "العامل بالظلم و المعین له و الراضی به شرکاء ثلاثتهم" (کافی جلد ۲ صفحه ۳۳۳) یعنی عمل کننده و کمک کننده به ظلم و کسی که رضایت به انجام ظلم دارد تماماً در اصل عمل ظالمانه شریک هستند و امام علی علیه السلام نیز در جایی خطاب به اخنف بن قیس فرمودند: " الساکت اخو الراضی و من لم یکن معنا کان علینا" (الارشاد فی معرفه حجج الله علی العباد، ج۱، ص ۳۰۳)

۱- گذشته از عناصر فراری و طاغوتی و ضد انقلاب های در پناه اجنبی که از ابتدای پیروزی انقلاب در دامن بیگانگان همواره کوس براندازی سر داده و از هیچ اقدامی علیه جمهوری اسلامی فروگذاری نکردند.

۲- و گذشته از سران فتنه های داخلی از فتنه شریعتمداری و بنی صدر و منتظری گرفته تا ۶۸ و ۷۸ و ۸۸ و ۹۸ که همواره با قدرت طلبی و زاویه گرفتن با آرمان های انقلاب و خط نورانی امام خمینی (رض) بر طبل ضدیت با نظام ولایی مظلوم و منویات امامین انقلاب کوبیده اند.

۳- و گذشته از عناصر فرصت طلب و وطن‌فروش داخلی از سیاست بازان لیبرال غرب زده و روشنفکرنماهای بیمار و سلبریتی های بیگانه پرست و وطن فروش که تماماً نقش پیاده نظام بیگانگان را در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری و ورزشی و رسانه و جامعه، برای خوشایندِ گرگان در کمین نشسته بازی کرده اند و تا نفوذی‌های مزدور که دام های فریب و نیرنگ و خیانت را سر راه عناصر تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر پهن کرده و زمینه ناامیدی و تشتت و تفرقه را فراهم می نمایند.

۴- و گذشته از تجزیه طلبان ناسیونالیست و سطحی نگر که اتحاد و انسجام ملت ایران همواره آزارشان داده است و ...؛

از این ها که بگذریم، اعترافات و اظهارات مداخله‌جویانه سران کشورهای غربی و اروپایی و اذناب شان همچون رژیم آل سعود و نیز رژیم غاصب صهیونیستی که قبل از شعله ور شدن آتش فتنه و یا در حین آن و تا هم اکنون کفایت می‌کند تا فتنه چندلایه و مرموز و جنگ سخت و نرم را اقدامی جهانی علیه هستی انقلاب و جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران بدانیم.

لذا با این شواهد بیّن و روشن، دیگر جای هیچ عذر و بهانه ای باقی نمی ماند تا برخی با خوش خیالی، ادعای توهم توطئه و یا توهم فتنه دشمن داشته و بدون دیدن دشمنی دشمنان اصلی جمهوری اسلامی با ادبیاتی که نشان از بی بصیرتی دارد تماشاگر اوضاع باشند و یا سکوت اختیار نمایند.

در ادامه نمونه هایی از زوزه کشیدن های گرگ های گرسنه و در کمین نشسته را جهت توجه و تامل بیشتر یادآوری می نمائیم:

۱- بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا به بهانه شب یلدای ۱۴۰۱ که در آن بر تعهد دولت آمریکا در حمایت همه جانبه از آشوب گران تاکید کرده است. (حال به کسانی و یا جریانی به نام ملت ایران تعهد داده اند، خدا می داند)

۲- وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه ای در اول آذر ۱۴۰۱: در حال حاضر هیچ چشم اندازی برای احیای برجام وجود ندارد و توجه جامعه جهانی به اعتراضات شجاعانه زنان و جوانان ایران معطوف است. ما از این حرکت با تمام توان حمایت می کنیم.

۳- جان بولتن، مشاور امنیت ملی دولت سابق آمریکا در مصاحبه با بی بی سی فارسی: اپوزسیون ایران با سلاح هایی که در اختیارشان قرار گرفته، از کردستان عراق وارد ایران می شود و معترضان در حال مسلح شدن هستند.

۴- ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در ۲۶ آذر ۱۴۰۱ با اعلام دوباره حمایت واشنگتن از اغتشاشات در ایران گفت: به صراحت گفته ایم که در حال حاضر روی برجام متمرکز نیستیم. بلکه مهم تر از آن فعلا تحولات داخل ایران است.

۵- جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلیس د ۲۶ آذر ۱۴۰۱ با تاکید بر ضرورت حمایت از اغتشاشات در ایران: در ۳ ماهه اخیر ۳۰۰ شخصیت و نهاد جمهوری اسلامی ایران را مورد تحریم قرار داده ایم.

۶- امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه ضمن ملاقات با یک مشت اراذل و اوباش دم دستی ضدانقلاب بر حمایت از اغتشاشات اصرار ورزید.

۷- وزرای خارجه آمریکا و فرانسه در یک کنفرانس خبری مشترک: در حال حاضر چشم اندازی برای احیای برجام نمی بینیم زیرا در حال حاضر چشم جهان به تظاهرات ایران دوخته شده است.

۸- رئیس جمهور آلمان در ملاقات ذلیلانه علی کریمی بر حمایت همه جانبه از اغتشاشات در ایران اصرار ورزید.

۹- تکرار اراجیف جو بایدن در ضرورت حمایت از اغتشاشات در ایران و یا نجات مردم ایران و در نهایت سرکرده منافقین را بعنوان رئیس جمهور ایران معرفی نموده است. (به سبک دمکراسی آخرالزمانی و جلوه ای از دیکتاتوری مدرن)

۱۰- اجازه یافتن ضد انقلاب و سلطنت طلبان فراری و منافقین و معاندین خارج نشین مبنی بر تشکیل اجتماعات علیه جمهوری اسلامی و حمایت و همراهی با اغتشاشات داخل کشور، در بیش از ۵۰ کشور دنیا (اغلب غربی و اروپایی) و حمایت و حتی حضور برخی همچون سران آمریکا و انگلیس و نخست وزیران استرالیا و کانادا در این اجتماعات و ...

این تنها بخشی از اعترافات و اظهار نظرهای بیگانگان در حمایت از جریان اغتشاشات و یا توطئه مرموز تجزیه ایران بزرگ است که به عنوان مشت نمونه خروار بیان گردید و ناظر بر اجماع جهانی جبهه استکبار در جنگی ترکیبی و فتنه ای چند لایه و مرموز علیه ملت و کشور، که در این سه ماهه ی التهابات داخلی شاهد بوده ایم.

بنابراین سکوت در برابر این تهاجم جهانی جبهه استکبار علیه جمهوری اسلامی برای تمامی آحاد مردم شریف ایران به ویژه برای خواص جامعه جایز و روا نمی باشد.

اولا؛ بر علما و اندیشمندان بصیر و متعهد است که مطابق با واژه صابرو در کلام وحی: "یا ایها الذین آمنو اصبروا و صابروا و رابطوا ..." چنان که خصم دون بر باطل خویش پافشاری دارد و از ابزار گوناگون بویژه رسانه و فضای مجازی به طور شبانه روزی بهره می گیرد چه شده است ما را که به موقع و به هنگام خطر اقدامی نمی کنیم و بر حق خویش سستی می ورزیم ؟

آیا مصداق (العالم بزمانه) در کجا و کی باید به کار آید و اکنون که دشمن همه جانبه به جنگ با دین و ارزش هایی همچون عفاف و حجاب که نماد فرهنگ دینی در جامعه است و حاکمیت سیاسی مبتنی بر دین یعنی جمهوری اسلامی، این میراث امام و شهدا آمده است و از هرگونه تلاش و فتنه ای فروگذار نیست، آیا سکوت و بی تحرکی چه توجیهی دارد؟

ثانیا؛ چهره های شاخص و متعهد حوزه هنر و سینما و ورزش آیا حرمت شکنی برخی چهره های دلباخته به فرهنگ بیگانه را نمی بینند؟ و آیا در زمانی که برخی سلبریتی های بیگانه پرست و وطن فروش از سر سیری و مستی شهوات دنیا و بی معرفتی و بی بصیرتی در دام شیاطین و سلاطین جور افتاده و علیه ارزش های ملی و مذهبی و انقلابی می تازند، نباید کاری کرد و دست به اقدامی مناسب زد؟

و آیا در برابر تهاجمات کور شبکه های رسانه‌ای دجّالی که با جنگ شناختی و ادراکی که به راه انداخته اند و برخی فرزندان وطن را گرفتار دروغ ها و شایعات خویش نموده و چوب حراج به ارزش ها و فرهنگ غنی و امنیت و آرمان های ملی و انقلابی ملت بزرگ و متمدن ایران می زنند، باز هم ملاحظه ی رفاقت ها و سوابق دوستی های یکطرفه، اجحاف به ملت و به کشور و انقلاب نیست؟ تابه کی سکوت و ماست در دهان مایه کردن؟ به راستی اهالی رسانه و اهالی ورزش و اهالی فرهنگ و هنر در جریان تهاجم گسترده دشمنان ملت ایران در کجای این جبهه تعریف می شوند؟ آن هم در شرایطی که به فضل الهی مرز بین دوست و دشمن روشن گردیده و نقاب از چهره منافقان مدرن کنار زده شده، لذا انتظار می رود جامعه پر افتخار و غیور ورزشی و هنری کشور جوانمردانه به صحنه آمده و در این عرصه‌ها ابتکار عمل را به دست بگیرند و با افشاگری و اعلان موضع مشخص در خنثی سازی توطئه ها و فتنه های دشمنان نقش کلیدی ایفا نمایند.

۳- اساتید و معلمان مسئول و متعهد؛
اکنون که بخشی هر چند اندک از فرزندان وطن در معرض آسیب های ادراکی و شناختی تهاجمات رسانه ای دشمن و بمب باران شایعات و دروغ های القائی شبکه های ماهواره ای و رسانه ای بیگانگان قرار گرفته اند بر همه ماست که در راستای جهاد تبیین به داد فرزندان گول خورده جامعه رسیده و با روشنگری و افشاگری چهره واقعی دشمن و شیوه های عمل نحس آنان را، به دانش آموزان و دانشجویان عزیز میهن پر افتخارمان گوشزد نمائیم.

ان شاالله تعالی
دیماه ۱۴۰۱، ابوالقاسم علیزاده

ارسال نظرات