فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک‌خان نیروی زمینی سپاه:

توطئه‌های مستمر دشمنان نشانه اقتدار و اثرگذاری جمهوری اسلامی است

به گفته فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک‌خان نیروی زمینی سپاه توطئه‌های مستمر و دسیسه‌های پی‌در پی دشمنان نشانه حیات، سرزندگی، اقتدار و اثرگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۷۹۹۵۶
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت،سردار «سبحان تاور» فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک‌خان نیروی زمینی سپاه امروز در گفت و گویی، یوم‌الله ۹ دی یکی از روز‌های تاریخ‌ساز و تجلی‌ساز در تقویم انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی پشتوانه محکمی به نام مردم دارد که همواره در روز‌های سخت در میدان بودند و در ۹ دی نیز با حضور در میدان چشم فتنه را کور کردند.

وی با بیان اینکه کشور در آن روز‌ها چند ماه در تلاطم بود و مردم وقتی دیدند دشمن آرمان‌های اسلام و انقلاب‌شان را نشانه گرفته در روز ۹ دی به میدان آمدند، گفت: مردم ولایتمدار گیلان یک روز زودتر از سایر استان‌ها انزجار خود را نسبت به دشمنان و پیوند خود با ولایت و انقلاب اعلام کردند.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک‌خان نیروی زمینی سپاه افزود: دشمنان با شعار‌های فریبنده اذهان عمومی را تحریک می‌کنند تا کشور در داخل دچار اختلال شود و در صورت به دست گرفتن ضمام ایران باز هم مانند گذشته دست به استعمار خواهند زد لذا مردم نباید فریب شعار‌های استکبار را بخورند.

سردار تاور با بیان اینکه ملت ایران در حماسه عظیم ۹ دی به دنیا نشان داد با وحدت و همبستگی، اجازه نمی‌دهند دشمنان داخلی و خارجی برای آن‌ها تصمیم بگیرند، تاکید کرد: فتنه عظیم آمریکایی سال ۱۳۸۸ توسط مردم فهیم ایران اسلامی خنثی شد به همین دلیل ۹ دی به عنوان روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی پایان‌ناپذیر است، گفت: توطئه‌های مستمر و دسیسه‌های پی‌درپی دشمنان نشانه حیات، سرزندگی، اقتدار و اثرگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار