فرمانده سپاه حضرت عباس اردبیل:

مکتب سردار سلیمانی را مبنا و الگوی مبارزه با استکبار قرار دهیم

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خودباوری، تدبیر و شجاعت را از ویژگی‌های سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: منش سردار سلیمانی امروز می‌تواند مبنا و الگویی در مبارزه با استکبار باشد.
کد خبر: ۹۴۸۰۲۲۴
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

مکتب سردار سلیمانی را مبنا و الگوی مبارزه با استکبار قرار دهیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل در گفت و گوی تلویزیونی ویژه برنامه سردار دلها در خصوص سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند سردار سلیمانی یک شخص نبود بلکه یک مکتب بود که باید عناصر این مکتب برای نسل جوان تبیین شود.

وی با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی دربردارنده مکتب امامین انقلاب و نشات گرفته از مکتب ائمه و ابا عبدالله الحسین (ع) است، افزود: این شهید والا مقام طیف‌ها، گروه‌ها و مذاهب مختلف مسلمانان را در کنار یکدیگر قرار داد و در مبارزه با تروریسم اتحاد و انسجامی بی‌نظیر شکل داد و توانست گروه‌های مختلف اعم از حیدریون، فاطمیون و زینبیون را در نبرد علیه تروریست‌های داعش ساماندهی کند.

سردار محمدی اصل با اشاره به حضور خود در جبهه‌های دفاع از حرم در سوریه با یادآوری ایثارگری‌های رزمندگان اسلام گفت: در منطقه نبل الزهرا شاهد بودیم که مردم و مدافعین بیش از چهار سال محاصره را تحمل کردند و تسلیم تروریست‌ها نشدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه در جریان مبارزه با داعش هر جا نیروهای ایرانی از هر محوری وارد عمل می‌شدند کسی توان و جرات مقاومت نداشت، ادامه داد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند جوانان امروز و کسانی که در دفاع از حرم حضور یافتند کمتر از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیستند.

همرزم سردار سلیمانی با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی مکتب عاشورایی بود، اضافه کرد: سردار سلیمانی علاوه بر اینکه یک نظامی تمام عیار بود و در کنار خصوصیاتی همچون شجاعت و مدیریت، مطیع ولایت بود. معنویت توام با شجاعت و تدبیر و تلاش برای کسب رضای خدا از وی فرماندهی منحصر بفرد ساخته بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل حسن خلق و خودباوری را از دیگر ویژگی‌های سردار سلیمانی ذکر کرد و گفت: امروز همه ما وظیفه داریم اهداف و آرمان‌هایی که این شهید عزیز جان خود را در دفاع از آنها فدا کرد، پیگیری کنیم و و مشی و منش وی را در شناخت دشمن و مبارزه با آن الگو قرار دهیم.

وی با اشاره به اقدامات خصمانه استکبار در مبارزه علیه ملت ایران و استفاده آنها از شیوه‌های مختلف در این مبارزه اظهار کرد: امروز می‌توانیم با بهره گرفتن از مکتب سردار سلیمانی با کسانی که ولایت و نوامیس را را مورد هدف قرار داده‌اندف مقابله کنیم.

سردار محمدی اصل تصریح کرد: امروز دشمن می‌داند که نمی‌تواند در جنگ سخت علیه ما کاری از پیش ببرد و می‌داند که در صورت هر گونه اقدامی با واکنش جدی و پیشمان کننده ایران مواجه خواهد شد بنابراین از روش‌های دیگر و با جنگ نرم وارد عمل شده و ما هم باید در این عرصه خود را بیش از پیش تقویت کرده و با دشمن مقابله کنیم.

وی در پایان با تشریح ویژه برنامه‌های گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در اردبیل گفت: در راستای کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل از ساعت ۹ روز سه‌شنبه ۱۳ دی ماه مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: در این روز همچنین آخرین شهید گمنام که میهمان اردبیل است در محوطه سپاه استان تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار