مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام خبر داد؛

۶ هزار کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان ایلام خط کشی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: ۶ هزار کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان
کد خبر: ۹۴۸۰۵۱۲
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از خط کشی ۶ هزار کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان ایلام خبر داد.چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای ایلام استان اظهار داشت: در ۹ ماه نخست سال جاری نزدیک به ۳۳ کیلومتر روشنایی راه و تونل در سطح جاده‌های ارتباطی استان و ۲۰ کیلومتر نیوجرسی نصب و اجرا شده است.

وی به دیگر اقدامات این ادره کل اشاره کرد و افزود: همچنین ایمن سازی و افزایش ضریب ایمنی جاده‌های استان با تعمیر و نوکوبی گاردریل‌ها، نصب نیوجرسی و ایمن‌سازی و آشکارسازی دور برگردان‌ها با هدف کاهش تصادفات و تلفات سوانح رانندگی از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در سال جاری بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه نصب ۲۰ هزار تابلو کامپوزیتی و ۶ هزار کیلومتر-خط عملیات خط کشی جاده‌ها نیز از دیگر عملکردهای این نهاد خدماتی بوده است تصریح کرد: اجرا و انجام ۶ هزار و ۱۶۹ کیلومتر لکه گیری راه‌های اصلی و ۳۶۶ کیلومتر لکه گیری راه‌های فرعی در محورهای مواصلاتی استان از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در سال جاری بوده است.

چشمه خاور در پایان گفت: لکه گیری راه‌ها با ۶ هزار تن قیر در سطح راه‌های از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در سال جاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار