خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

مردم داری و خداباوری از ویژگی های مهم سردار سلیمانی بود

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا رباره ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی و درس هایی که باید از وی آموخت، گفت: مردم داری، انقلابی بودن، ولایتمداری و خداباوری، از جمله ویژگی‌های سردار مقاومت بود.
کد خبر: ۹۴۸۱۱۲۲
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در آئین بزرگداشت سردار سلیمانی در بخش ممقان اظهار کرد: سردار سلیمانی با ویژگی‌های شخصیتی که داشت باعث شد آحاد مردم ایران به او افتخار کنند و بر این باور بود که بایدها را به باور تبدیل کرد یعنی ما می توانیم.

وی افزود: اعتقاد و ارتباط این شهید با خدا یکی دیگر از ویژگی‌های این شهید است و برای همین، مردم با عشق و ارادت قلبی خاص در محافل او حاضر می شوند.

حجت الاسلام سرایی هنر شهید سلیمانی را ایجاد وحدت بین نیروهایی که از ادیان و کشورهای مختلف در جبهه مقاومت حضور داشتند و در برابر دشمنی همچون تکفیریان و داعش ایستادگی کردند عنوان کرد.
وی با اشاره به جریانات و حوادث اخیر کشور بیان کرد: علت حضور این جوانان در کف خیابان(اغتشاشات) این است که ما برای جوان امروزی تاریخ را، کومله، دمکرات و پژاک را خوب تعریف نکرده ایم ما در دانشگاه ها نگفته ایم که 17000 شهید ترور داریم.
آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور مردم بخش ممقان در مسجد امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار