فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

سردار سلیمانی عاشق وطن، مردم و شهادت بود

سردار اکبری در یادواره شهدای سودجان گفت: از شاخصه های رفتاری حاج قاسم توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار و خاصه توسل ویژه به حضرت زهرا سلام الله علیها و ولایت مداری محض است.
کد خبر: ۹۴۸۱۲۸۱
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یادواره آبروی محله و افتخار شهر در سودجان با گرامیداشت یاد و خاطره 46 کبوتر خونین بال و 2شهید گمنام این شهر همزمان با ایام سالروز شهادت سردار دلها سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

 فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: از شاخصه های رفتاری حاج قاسم توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار و خاصه توسل ویژه به حضرت زهرا سلام الله علیها و ولایت مداری محض است.

سردار علی محمد اکبری، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند حاج قاسم ماورائی نبود. خیلی ها در کشور مثل حاج قاسم گمنامانه کار می کنند و زحمت می کشند. تلاش نماییم مثل حاج قاسم شویم.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی، سردار دلها بود و خود را سرباز ولایت می دانست. عاشق وطن ، عاشق مردم و عاشق شهادت بود و می گفت ما ملت امام حسینیم. ملت امام حسین علیه السلام  درس ولایتمداری را از عباس علیه السلام آموخته است.

سردار اکبری  در ادامه از توطئه های دشمنان برای مقابله با ملت بزرگ ایران گفت و افزود: دشمنان به دنبال آن هستند که ایران را مثل آندلس نمایند و با فساد اخلاقی و فساد اقتصادی و دین زدایی، که آندلس را از بین بردند، در تلاش برای انحراف مردم بویژه نسل جوان ما هستند.

گفتنی است؛ سردار اکبری در ادامه این مراسم با حضور در منزل خانواده شهید پرویز طاهری که در عملیات کربلای 4 به شهادت رسیده، به مقام والای اسوه های صبر و استقامت ادای احترام کرد.

دیدار با خانواده جانباز دفاع مقدس آقای اسفندیار طاهری که در عملیات والفجر 8 به افتخار جانبازی نایل شده، از دیگر برنامه های فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در سفر به شهر سودجان بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار