سردار حسن زاده در لشکر 27 محمد رسول الله (ص) مطرح کرد:

بصیرت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، مهم ترین عامل شکست دشمنان در اغتشاشات اخیر کشور بود

سردار حسن زاده در لشکر 27 محمد رسول الله (ص) گفت: بصیرت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، مهم ترین عامل شکست دشمنان در اغتشاشات اخیر کشور بود.
کد خبر: ۹۴۸۱۲۸۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
بصیرت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، مهم ترین عامل شکست دشمنان در اغتشاشات اخیر کشور بود  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در جمع رزمندگان لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) ضمن تشکر و قدرداني از حضور مثمر ثمر پایوران این لشکر در مقابله با اغتشاشات اخير، از لشکر 27 به عنوان تکيه گاه امنيتي و يکي از يگان هاي اثر گذار نام برد و در بخش ابتدايي سخنان خود به تشريح اهداف دشمن در اين اغتشاشات پرداخت.

وی هدف دشمن در اغتشاشات اخیر کشور را فراتر از سوريه سازي ايران دانست و طرح هشت ماده اي اهداف دشمن که شامل نارضايتي، اغتشاش، آشوب، بي ثباتي، بالا بردن خشونت، از تعادل خارج کردن نظام، تعطيلي و اعتصاب را میشد، برشمرد و عنوان کرد: دشمن در همان روزهاي اولیه به توفيق الهي و عدم همراهي مردم بصير به شکست خود اعتراف کرد اگه چه اين به معني دست کشيدن دشمن از دشمني خود نيست.

فرمانده سپاه تهران بزرگ در ادامه با توجه به شکست اغتشاشات تاکيد کرد: دشمن سه پيش بيني را مدنظر داشت که هر سه به شکست انجاميد. وی در اين خصوص افزود: دشمن گمان مي کرد مردم همه جانبه از آن ها حمايت مي کنند ولي برخلاف آن و با وجود مشکلات اقتصادي مردم حمايتي از اين اغتشاشگران نکردند. همچنين آن ها تصور مي کردند نيروهاي کنترل کننده انگيزه کافي را ندارند ولي با توجه به روحيه و توان بالاي نيروهاي انتظامي و بسيج مردمي در اين خصوص نيز دشمن ناکام ماند.

سردار حسن زاده سومين پيش بيني دشمن از اين حوادث را بالا رفتن خشونت و تلفات انساني با اوج گيري اغتشاشات دانست که اين تير دشمن نيز با تدابير فرمانده کل سپاه پاسداران در عدم بهره مندی نیروهای نظامی و مدافع امنیت از سلاح و مهمات جنگي، به سنگ خورد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ خون هاي شهداي مظلوم اين اغتشاشات را پر اثر دانست و در پایان ابراز کرد: به برکت خون شهیدان مدافع امنیت و حضور پرشکوه مردم بصير و انقلابی ما در تجمعات گوناگون انقلابی علیرغم هجمه های شدید رسانه اي دشمن که این هجمه ها در طول حيات طيبه انقلاب اسلامی بي سابقه بوده است، پيام معناداری به دشمان داخلي و خارجي نظام داده شد. 

ارسال نظرات