خبرهای داغ:
توسعه جاده‌ای شهرستان سامان؛

۶۷۰ میلیارد ریال برای توسعه جاده‌ای پیش‌بینی شد

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان گفت: ۶۷۰ میلیارد ریال برای توسعه جاده‌های ارتباطی این شهرستان به ‌ویژه از پُل تاریخی زمانخان تا روستای گرمدره به قراقوش پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۹۴۸۱۳۹۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ محمدتقی گنجعلی  در نشست شورای اداری شهرستان سامان به‌میزبانی روستای مارکده تاکید کرد: توسعه مسکن روستایی در مناطق مختلف این شهرستان به‌ویژه بخش زاینده‌رود مورد توجه مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط باشد.

وی افزود: ۶۷۰ میلیارد ریال برای توسعه جاده‌های ارتباطی شهرستان سامان به‌ویژه از پُل تاریخی زمانخان تا محور روستای گرمدره به قراقوش به‌طول ۴۰ کیلومتر پیش‌بینی شده است.

گنجعلی تصریح کرد: از این مبلغ در مرحله نخست ۲۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافت و چهار نقطه از این مسیر به‌طول ۱۲ کیلومتر مرمت، بازسازی و آسفالت می‌شود.

وی یادآور شد: مرمت، بازسازی و نوسازی مدرسه‌های فرسوده شهرستان سامان و بخش زاینده‌رود، تکمیل و بهره‌برداری از سالن‌های نیمه‌تمام ورزشی و طرح‌های خیری بخش زاینده‌رود در دستور کار قرار گرفت.

گنجعلی اظهار داشت: بیش از ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری در شهرستان سامان و بخش زاینده‌رود اختصاص یافت.

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان اظهار داشت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام حوزه راهسازی این شهرستان مانند جاده هوره به قلعه موسی‌خان، محور ارتباطی قوچان به بن و جاده احرار سامان بررسی شد و ۲۰۰ میلیارد ریال نیز به این سه طرح اختصاص داده شد.

گنجعلی گفت: گازرسانی به بخش زاینده‌رود شهرستان سامان تا امسال بر عهده شهرستان بن بود و از دو ماه گذشته تاکنون مدیریت آن به سامان سپرده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار