محفل نورانی انس با قرآن ویژه بسیجیان در شهرستان ایرانشهر برگزار شد

/محفل نورانی انس با قرآن ویژه بسیجیان خواهر با حضور قاری برجسته استان در پایگاه بسیج راضیه حوزه مقاومت حدیث خواهران در شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۵۱۵
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، نور بی‌بی اربابی، فرمانده حوزه مقاومت حدیث سپاه ایرانشهر در حاشیه شروع این مراسم در جمع بسیجیان با اشاره به اینکه فراگیر شدن فعالیت‌های قرآنی، اولویت و هدف اصلی ما در حوزه های مقاومت بسیج است، اظهار داشت: فراگیر شدن فعالیتهای قرآنی اولویت و هدف اصلی ما در بین بسیجیان است زیرا فرصت‌ها و ظرفیت‌های تربیتی بی‌شمار و مؤثری در قرآن کریم برای سعادت انسانها وجود دارد.

نور بی بی اربابی با تاکید بر اهمیت یادگیری قرآن در سنین مختلف به ویژه در بین بسیجیان گفت: قرآن کتاب حیات و راهنمای ما در زندگی است و تلاش ما بر این است که بتوانیم بسیجیان اخلاق‌مدار و در تراز جمهوری اسلامی تربیت کنیم.

فرمانده حوزه مقاومت حدیث خواهران با تاکید بر الگو قرار دادن پیامبران و ائمه اطهار (ع) گفت: عمل به آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) در ابعاد مختلف زندگی و تحقق سبک زندگی قرآنی را سرلوحه زندگی خویش قرار دهیم و این مهم را به بسیجیان و فرزندانمان آموزش دهیم.

وی با بیان اینکه توجه به قرآن موجب گره گشایی در کار مردم می شود، افزود: روی آوردن به قرآن همه مشکلات و دردهای بشر را برطرف می کند.

اربابی با بیان اینکه قرآن بهترین هدایت کننده بشر است، گفت: اگر هر فردی بخواهد در کار و زندگی خود موفق و پیروز باشد، باید خود را در مسیر قرآن قرار دهد.

گفتنی است؛ محفل نورانی انس با قرآن با حضور قاری برجسته استان سرکار خانم آمنه بامری پور برگزار و آیاتی از سوره های مریم و قصص تلاوت شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار