فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

امنیت منطقه غرب آسیا مدیون سردار سلیمانی/ باید پیرو مکتب شهید سلیمانی باشیم

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان گفت: دوست و دشمن معترفند که اقتدار و امنیت انقلاب اسلامی و امنیت منطقه غرب آسیا مدیون تلاش‌های سردار سلیمانی است.
کد خبر: ۹۴۸۱۵۲۲
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی در اجتماع بزرگ ۱۴۰۰ نفری سرباز ولایت در حسینیه شهدای امیرچخماق یزد گفت: این اجتماع این پیام را برای استکبار جهانی دارد که خون سردار سلیمانی‌ها از خود ایشان قدرتمندتر است و قرار نیست دشمن با اقدامات خبیثانه راه به جایی ببرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: همه ما پای اصول، ارزش‌ها و انقلابمان که خون هزاران شهید گلگون کفن برای آن ریخته شده است ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم خون این شهدا پایمال شود.

وی ادامه داد: سردار دل‌ها یک روستازاده و یک فردی مثل دیگران بود، اما باید از خودمان بپرسیم او چگونه زندگی کرد که خداوند چنین اقتدار و عزتی به او داد به گونه‌ای که دوست و دشمن معترفند که اقتدار و امنیت انقلاب اسلامی و امنیت منطقه غرب آسیا مدیون تلاش‌های سردار سلیمانی است.

زارع کمالی با اشاره به زندگی و شهادت سراسر عزت سردار سلیمانی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم، چون شهدا باشیم و مانند سردار دل‌ها هم در زمان حیات و هم پس از مرگ و شهادت عزیز باشیم باید بیانات رهبری را مورد توجه قرار دهیم که فرمودند به سردار سلیمانی به چشم یک مکتب، راه و مدرسه درس آموز نگاه کنید.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی مانند یک فیلسوف، فقیه یا عارف صاحب یک مکتب نبود بلکه باید توجه کرد که چگونه این شهید بزرگوار و والامقام از مکتب فاطمی و قرآنی الهام گرفت تا به درجه از عزت و اقتدار رسید اگر خالصانه در راه خدا تلاش کنیم خداوند هم به وعده خود عمل می‌کند و این چنین زیبا عزت می‌دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار