برگزاری دومین دوره توانمندسازی و طرح ولایت حلقات صالحین بسیج ادارات استان سیستان و بلوچستان

دومین دوره توانمندسازی و طرح ولایت حلقات صالحین بسیج ادارات استان سیستان و بلوچستان به همت حوزه ادارات کل استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۵۵۶
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

دومین جلسه، دوره توانمندسازی و طرح ولایت حلقات صالحین به همت حوزه های ادارات کل استان با حضور تعداد ۱۱۵نفر از خواهران و برادران بسیجی و متربیان حلقات صالحین در مرکز حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس شهرستان زاهدان برگزار گردید.
به گزارش خبرگزار سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان، حجت الاسلام امیری طیبی مدرس حوزه و دانشگاه، استاد اعزامی از تهران بااشاره به اغتشاشات و فتنه های اخیر در کشور گفت:بنا نیست فتنه ها بزودی تمام شود.هرچه سیر تاریخ به آخرالزمان نزدیک شود، فتنه ها نیز بیشتر خواهد شد.این، نشان از ریل گذاری غلط انقلاب نیست.این نشان‌دهنده این است که ما مسیر حق را پشت سر میگذاریم.طبع سیر انقلاب این است که این دشمنی ها و فتنه ها ایجاد شود.
حجت الاسلام امیری طیبی در ادامه تحلیل گفت: یکی از نمادهای پرتکراری که دشمن سعی دارد در این استان از آن بهره ببرد، بحث قومیت در استان است و میخواهند با ایجاد تفرقه و قومیت گرایی به خواسته های خود دست یابند.
ایشان فتنه ها را یکی از عوامل ضرر وارد کردن به اقتصاد دانست و گفت:اساس طراحی دشمن در فتنه ها برای یک طراحی پیچیده در عرصه های دیگر است که یکی عرصه اقتصادی است.هدف گیری فتنه اقتصاد است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار