نیکزاد :

تاسی به گفتمان امامین انقلاب حلال بسیاری از مشکلات خواهد بود

زنجان _ نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت:جمهوری اسلامی‌ایران نه سلطه پذیر و نه سلطه‌گر است و با تاسی به گفتمان امامین انقلاب بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۶۵۶
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، علی نیکزاد، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در سفر به زنجان و با حضور در همایش هادیان سیاسی، در پاسخ به برخی از انتقاد‌ها از دولت و مجلس به خاطر ناآرامی‌های اخیر، گفت: من به صراحت عرض می‌کنم که اگر گفتمان امامین انقلاب ملاک عمل قرار میگرفت وضعیت امروز در خصوص برخی مشکلات و نابسامانی‌ها را نداشتیم.

نیکزاد افزود: بسیاری از تخلفات از جمله باندبازی ها، عزل و نصب‌های جاری در مملکت، هیچ سنخیتی با آرمان‌های امام و انقلاب ندارد.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی حق است و راه انقلاب مسیر درستی است، تصریح کرد:، اما واقعیت امر این است که بر اساس سیستم حاکم بر دنیا، کشور‌ها یا باید سلطه پذیر باشند و یا سلطه گر، در حالیکه جمهوری اسلامی می‌گوید نه سلطه پذیر هستم و نه سلطه‌گر.

وی با بیان اینکه همه سعی و تلاش ما این است که می‌خواهیم مستقل زندگی کنیم، اظهار داشت: ما می‌خواهیم شرافتمندانه و به دور از سلطه‌های نظام سلطه زندگی کنیم.

نیکزاد با اشاره به وضعیت افغانستان به خاطر سلطه گری‌های نظام سلطه، خطاب به جوانان گفت: بالغ بر ۴ هزار شهید در عرصه مقابله با مواد مخدر تقدیم وطن کرده ایم در حالی که اگر سیاست‌های نظام سلطه حاکم بر افغانستان را می‌پذیرفتیم می‌توانستیم در حوزه مواد مخدر تجارت کنیم. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار