مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:

حضرت ام البنین (س)، الگو و اسوه مادران و همسران شهداست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: حضرت ام البنین (س) بی گمان الگو و اسوه مادران و همسران شهدا در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۴۸۱۷۳۰
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز امروز در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا که به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، گفت: این حضرت پس از شهادت حضرت زهرا (س)، نقش تاثیرگذاری در زندگی، تربیت و تکریم اهل بیت امام علی (ع) داشت و فرزندان خود را در واقعه عاشورا فدای اسلام و امام حسین (ع) کرد.

حضرت ام البنین (ع)، الگو و اسوه مادران و همسران شهداست

وی عنوان کرد: وی به عنوان مادر و همسر شهید آن چنان صبورانه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از تشیع زندگی کرد که بی شک مایه فخر و مباهات است. حضرت ام البنین (س) بی گمان الگو و اسوه مادران و همسران شهدا در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است؛ مادران و همسران شهدا صبورانه با ازخودگذشتگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هزینه کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با بیان اینکه آن ها امروز به عنوان یک سرمایه و پشتوانه در راه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی در جامعه ایفای نقش می‌کنند، تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا را گامی مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تاکید کرد: وظیفه همه مردم ایران این است که با تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا نشان دهند که قدردان این عزیزان هستند.

رستمیان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را پشتوانه نظام دانست و افزود: نسل های آینده باید بدانند که در تاریخ ایران کسانی بودند که برای احیای اسلام و دفاع از ارزش های دینی همه داشته های خود را فدا و با قدرت از نظام و ارزش های آن دفاع کردند. امروز خانواده های معظم شهدا و ایثارگران یک سرمایه اجتماعی و پشتوانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و ما به وجود این عزیزان افتخار می کنیم.

این مراسم با حضور استاندار البرز، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و سایر مسئولین در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار و از مقام شامخ 240 نفر از مادران و همسران شهدای استان البرز تجلیل شد.

این مراسم میزبان یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس بود که با حضور پیکر مطهر این شهید والامقام، حاضرین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با آرمان‌های شهیدان تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار