در سالگرد شهید سلیمانی بیان شد؛

سردار سلیمانی به نماد جبهه مقاومت تبدیل شده است

فرماندار شهرستان فارسان، در سالگرد شهادت سردار دلها در شهر پردنجان گفت:سردار سلیمانی را نماد هویت ایرانی اسلامی و فرمانده ای لایق و قابل احترام حتی برای دشمنان دانست.
کد خبر: ۹۴۸۱۷۸۴
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها،سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم یادبود این شهید والامقام همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب زمان ارواحنافداه شهر پردنجان برگزار شد.

سید هادی صالحی با تقدیر از حضور پرشور و غرور آفرین مردم پردنجان در تشییع شهید گمنام گفت: علی رقم  برخی از گلایه ها و نارضایتی های اقتصادی که وجود دارد، اما مردم ولایتمدار به زیبای از شهید گمنام استقبال کردند تا به همه بگویند پای ولایت و انقلاب شان ایستاده اند.

وی ادامه داد: امروز عده ای به بهانه آزادی و حجاب آمده اند تا اغتشاش کنند و این انقلاب را از مسیر پیشرفت و حرکت خارج کنند و به خیال خودشان سرنگون کنند، اینها نمیدانند برای اینکه این انقلاب به این قدرت و اقتدار برسد چه خونهایی ارزشمندی بر زمین ریخته شده است.

فرماندار شهرستان فارسان، در ادامه گفت: سردار سلیمانی امروز به یک نماد برای هویت ایرانی اسلامی تبدیل شده است، شخصیت بزرگ نظامی و یک مغز متفکر و نابغه که حتی دشمنان او نیز برای این شخصیت بزرگ احترام قائل بوده و هستند، زندگی و مقاومت سردار امروز یک مکتب را پدید آورده که ان شاالله این مکتب مقاومت حاج قاسم به آزادی قدس و نابودی صهیونیست ها ختم خواهد شد.

ارسال نظرات