نایب قهرمانی بانوان زنجانی در مسابقات نجات غریق یادواره شهدای امنیت

زنجان- مسابقات نجات غریق قهرمانی شمال‌غرب کشور در بخش بانوان یادواره شهدای امنیت با شعار پهلوان جان فدا با ۱۶ ورزشکار از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، زنجان و اردبیل در استخر طلاییه تبریز برگزار و استان زنجان نایب قهرمان این دوره از رقابت ها شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۰۴۶
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

نایب قهرمانی بانوان زنجانی در  مسابقات نجات غریق قهرمان یادواره شهدای امنیت

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛مسابقات نجات غریق قهرمانی شمال‌غرب کشور در بخش بانوان یادواره شهدای امنیت با شعار پهلوان جان فدا با ۱۶ ورزشکار از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، زنجان و اردبیل در استخر طلاییه تبریز برگزار و استان زنجان نایب قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

 

در مجموع امتیازات تیمی در این مسابقات، تیم استان آذربایجان شرقی مقام اول، استان زنجان مقام دوم و آذربایجان غربی مقام سوم را کسب کردند.

 

نفرات برتر مسابقات نجات غریق قهرمانی شمال‌غرب کشور در چهار ماده به ترتیب ذیل معرفی شدند.

 

در ماده ۵۰ متر حمل آدمک به ترتیب سحر دبستانی از زنجان،  حیدرزاده از آذربایجان شرقی، کنعان‌پور از اردبیل و النا پیری از آذربایجان‌غربی اول تا چهارم شدند.

 

در ماده ۴×۲۵ تیم آذربایجان‌شرقی اول، تیم استان زنجان و آذربایجان‌غربی به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

در ماده ۲۰۰ متر با مانع نگین حیدری از آذربایجان‌شرقی، سارا سامی تاری از اردبیل و مائده نجفی از زنجان به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

 

در ماده ۱۰۰ متر حمل آدمک با پای غواصی نیز سحر محدث از آذربایجان‌شرقی و حدیث حبیبی از آذربایجان‌غربی به ترتیب اول و دوم شدند.

ارسال نظرات