در جمع والدین دانش آموزان شهرکاج بیان شد؛

افول آمریکا در حال محقق شدن است

حجت الاسلام علی پور، در جمع والدین دانش آموزان شهرکاج گفت: افول آمریکا در حال محقق شدن است.
کد خبر: ۹۴۸۲۵۰۸
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  همزمان دهه مقاومت و با ایام سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، جهادتبیین ویژه والدین دانش آموزان شهرکاج شهرستان اردل با استقبال پر شور والدین برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، در این نشست با قدردانی از والدین گرامی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر گفت: دشمن محور های اصلی،مهم و قوی کشورمان یعنی، رهبری و ولایت، امنیت، وحدت، عفاف و حجاب و مقدسات را نشانه گرفته است.

حجت الاسلام عینعلی علی پور، به تبعیت از ولایت جانفشانی رزمندگان و ایثارگران همچنین سفارش شهدا در وصیتنامه ها اشاره کرد و اظهار کرد: برای حاکمیت اسلام ناب، برقراری عفاف و حجاب و پاسداری از ارزشها، با تبعیت از ولایت فقیه، شهدا جان خود را تقدیم خدا کردند.

کار شناس مسایل مذهبی ادامه داد: ارزش های انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامدند که دشمنان بتوانند به راحتی از ما بگیرند، دشمنان ارزش های انقلاب اسلامی را هدف گرفته که به فضل خدا با رهبرهای امامین انقلاب و بصیرت مردم، توطئه های دشمنان در چهار دهه گذشته شکست خوردند و امروز ایران مقتدر بالاترین قدرت منطقه است و هیچ قدرتی توان تهدید ایران مقتدر را ندارد و به یاری خدا افول آمریکا در حال محقق شدن است.

وی با قرائت حدیث "لَا غِنَى كَالْعَقْلِ وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَهِ" گفت: حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام در حکمت51 نهج البلاغه فرمودند" لا غناء كالعقل" هيچ توانگرى و بی نیازی مثل عقل و خرد نیست، زيرا عقل و خرد، راه بدست آوردن سعادت و نيكبختى دنيا و آخرت را نشان داده و فراهم مىسازد، "و لا فقر كالجهل" و هيچ نیازمندی و تهی دستی مثل جهل و نادانى نمی باشد، زيرا كه جهل و نادانى موجب ضلالت است و بلا و گرفتاری، "و لا ميراث كالادب" و هيچ ميراثى همچون ادب نمی باشد و آن عبارتست از: ميراث گرفتن و یاد گرفتن ادب از پدر و مادر و جد و جده(پدر بزرگ و مادر بزرگ،"و لا ظهير كالمشاوره" و هيچ پشتوانه، حامی و یاری دهنده‏اى مانندِ مشورت كردن با دانایان و اهل فن نیست.‏

کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد: ما بایستی برای رزق خانواده کار کنیم ولی نباید از تربیت غافل شویم اگر ما با فرزندانمان رفیق نباشیم و طبق آموزه های دینی اقدام به پرورش و تربیت آنها نپردازیم جذب شبکه های مجازی و منحرف می شوند، گاهی این شبکه ها تاثیراتی جبران ناپذیری روی فرزندان می گذارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، با قرائت حدیث" إِنَّ الْوَلَدَ الصَّالِحَ رَیْحَانَهٌ مِنْ رَیَاحِینِ الْجَنَّه" افزود: پیامبر اعظم صلّی الله علیه وآله وسلم فرمودند فرزند شایسته و خوب، گلی از گل های بهشت است. فرزند صالح دست پدر و مادر را در قیامت می گیرند چون تربیت یافته خانواده متدین و آگاه بودند.

حجت الاسلام علی پور، با قرائت حدیث"مِن سَعادَةِ الرَّجُلِ الوَلَدُ الصالِحُ" گفت: پيامبر گرامی اسلام صلى الله عليه وآله وسلم فرمودند "از خوشبختى مرد، داشتن فرزند صالح است. فرزند صالح را با هیچ ثروتی نمی توان معاوضه کرد". شاید انسان از ثروت، برخوردار نباشد، اما اگر فرزندان صالح و شایسته ای داشته باشید باید قدر آنها را بداند، آنها را دوست بدارد، تا لذّت وجود آنان را درک کند.

ارسال نظرات