خبرهای داغ:
سردار حزنی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج:

لزوم اشاعه فرهنگ مردم‌یاری در جامعه/بسیج در خط مقدم محرومیت‌زدایی قرار دارد

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه گفت: باید سه اصل مردم‌داری، مردم‌یاری و مردم‌رسی را به همه کسانی که پشت هر میزی از میز‌های جمهوری اسلامی ایران نشسته، گوشزد کنیم.
کد خبر: ۹۴۸۲۷۵۲
|
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

محرومیت زدایی، وظیفه اصلی مسئولین در قبال مردم
سردار ضیاءالدین حزنی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به نقش بسیج در محرومیت‌زدایی از کشور اظهار کرد: باید سه اصل مردم‌داری، مردم‌یاری و مردم‌رسی را به همه کسانی که پشت هر میزی از میز‌های جمهوری اسلامی ایران نشسته، گوشزد کنیم. اگر این سه اصل اجرا شوند، تمام فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیز انجام شده‌اند.

وی افزود: به دنبال این هستیم که به شکلی در جامعه، فرهنگ مردم‌یاری را اشاعه دهیم تا همه مسئولین، وظیفه اصلی خود نسبت به کل مردم ایران، محرومین و مستضعفین را انجام دهند.

سردار حزنی با بیان اینکه بسیج در خط مقدم محرومیت‌زدایی قرار دارد گفت: سایر نهادها نیز باید از بسیج پشتیبانی کنند تا بسیج، ماموریت خود را به نحو احسن انجام بدهد.

وی بسیج را نقطه اتصال سپاه، دولت و مردم دانست و گفت: وظیفه اساسی بسیج، محرومیت‌زدایی است و بقیه ارگان‌ها و دستگاه‌های محرومیت‌زدایی مثل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) باید بسیج را در راستای پیشرفت و آبادانی به عنوان پشتیبان، همراهی کنند.

ت-۹۶۰۶

انتهای  پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار