خبرهای داغ:
به همت گردان115امام حسین(علیه السلام) انجام شد:

دیدار با مادر شهید مدافع حرم تازه تفحص شده تیپ فاطمیون

به مناسبت 18دی ماه روز تکریم مادران و همسران شهدا برنامه دیدار از خانواده شهدا با حضور بسیجیان ورزمندگان گردان 115 امام حسین (علیه السلام) در منزل شهید انجام شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۷۸۰
|
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت 18دی ماه روز تکریم مادران و همسران شهدا برنامه دیدار از خانواده شهدا با حضور بسیجیان ورزمندگان گردان 115 امام حسین (علیه السلام) در منزل شهید انجام شد.

فرمانده گردان115امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: رزمندگان وبسیجیان گردان 115امام حسین (علیه السلام) کاشان به همراه جمعی از دیگر همکاران در تاریخ  18 دی ماه به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا، از خانواده و مادر شهید تازه تفحص شده، شهید حسین نوروزی، در شهر ابوزید آباد کاشان دیدار کردیم.

ابتدای این دیدار با قرائت قرآن شروع و در ادامه متن لوح تقدیر قرائت و سپس سخنرانی فرمانده گردان 115 امام حسین (علیه السلام) کاشان، پیرامون مکتب شهدا و ایثار خانواده انها و بیان خاطرات شهید حاج قاسم سلیمانی، و برنامه قرائت زیارت عاشورا، روضه خوانی و چند دقیقه صحبت های برادان شهید از اوصاف بارز این شهید عزیز انجام شد.

لازم به ذکر است که در اخر این برنامه با لوح فرش و تمثال مبارک امام و حضرت اقا و سردار دلها شهید سلیمانی به مادر شهید و خانواده شهید اهدا گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار