تجلیل از بسیجیان فعال حوزه زکیه در زاهدان

از ٣٠ نفر از خواهران بسیجی فعال در هفته بسیج با همت فرمانده حوزه زکیه(س) تجلیل و قدردانی شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۹۱۳
|
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، مراسم تجلیل از بسیجیان فعال حوزه زکیه هفته بسیج سال جاری در مسجد باقرالعلوم زاهدان برگزار شد .

در این مراسم که با محوریت حوزه زکیه و ناحیه ویژه بسیج زاهدان و با حضور حجت الاسلام رنجبر، مسئول حوزه نمایندگی، سرهنگ نخعی فرمانده ناحیه و جمعی از مسئولان ناحیه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمد رضا نخعی، فرمانده ناحیه ویژه بسیج سپاه زاهدان ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و خیر مقدم به حضار گفت: گرامی میداریم یادوخاطره شهدای جنگ تحمیلی که با دست خالی و بدون تجهیزات با دشمن مقابله کردند و همیشه توکل برخدا و اطاعت از ولی امر زمان را فراموش نمی‌کردند و باید سرلوحه همه ما بسیجیان باشند.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر حضور بسیجیان خیلی پررنگ و کمک کننده بود و در همین خصوص از بسیجیان فعال برای حضورشان در جهت کنترل اغتشاشات تشکر و قدردانی کردند.

همچنین به اغراق فضای مجازی در مورد اغتشاشات و بزرگنمایی های فضای مجازی در این مورد بیان کردند که باید هوشیار بود و فریب این فضا و رسانه‌ها را نخورد.

درادامه برنامه فائزه اربابی علی آباد، به عنوان فرمانده پایگاه برترام النجباء، درخصوص فعالیت بسیجیان در پایگاهشان، خصوصا سه حوزه محوری فرزند آوری، حافظین قرآن و انیمیشن سازی سخنانی ایراد کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار