امام جمعه آذرشهر:

روحانیون باید هدایت گر مردم به سمت تشخیص درست باشند

تبریز- امام جمعه آذرشهر گفت: روحانیون به عنوان راهبر مردم در عرصه های مختلف باید روشنگر و هدایت گر مردم به سمت تشخیص مسیر درست باشند.
کد خبر: ۹۴۸۲۹۳۴
|
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رشتبری در نشست ماهانه علما و روحانیون و جلسه هم اندیشی مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج، اقدامات تهاجمی چندین برابری ترکیبی دشمن برای این است که خدمات کم نظیر و اساسی این دولت پوشیده بماند.

وی افزود: این نقشه دشمن در سایه جهاد تبیین و روشنگری توسط علما، روحانیون و مسئولان امر، نقش برآب خواهد شد.

فرمانده سپاه آذرشهر  نیز در این جلسه با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: نیروهای مسلح سربازان واقعی این نظام هستند و در مقابل هرگونه تهدیدات دشمن، آمادگی لازم و کافی را دارند.

روحانیون باید هدایت گر مردم به سمت تشخیص درست باشند

خلیل شریفی افزود: در سایه هم افزایی، وحدت، هم فکری و یگپارچگی بین نیروهای مسلح و شورای تامین در شهرستان آذرشهر تمامی عوامل فتنه اخیر دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردیدند و این وحدت و همدلی مسئولان و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در شهرستان باعث شد در کنار نعمت صحت و سلامتی ، نعمت امنیت هم در شهرما بحول و قوه الهی برقرار باشد.

یداله جهان آرا؛ فرمانده انتظامی آذرشهر نیز ضمن قدردانی از حضور و همکاری نیروهای سپاه و بسیج در کنار نیروهای خدوم انتظامی، در راستای تامین امنیت شبانه روزی در چند ماه گذشته ،خواستار حمایت مسئولان و مردم از فرزندان خود در نیروهای مسلح شهرستان شد.  

محمودیان؛ فرماندار آذرشهر هم در این نشست ضمن تبیین سیاست های دولت مردمی سیزدهم، به صورت اجمالی و نقش علماء و روحانیون بالاخص ائمه جمعه در تبیین دستاوردها و توفیقات حاصله را ممتاز و بی بدیل دانست و گفت: علت بروز فتنه ها و جریانات اخیر در کشور ما دراثر دوری از نقش علما در جامعه است.

وی گفت : مهندسی افکار عمومی جامعه حل نخواهد شد مگر توسط تبیین توسط علما و روحانیون

محمودیان اجرای صحیح قانون توسط مجریان در جامعه را مهم دانست و خاطرنشان کرد: قانون عامل هم گرایی در جامعه است و اگر بخواهیم این جامعه اصلاح بشود نقش علما و روحانیون در چهارچوب قانون با پشتوانه مکتبی نقش بسزایی دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار