فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

جوانان بایدازخط و مشی شهدا بهره بگیرند

کد خبر: ۹۴۸۳۶۱۶
|
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵


به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار «شاکرمی» گفت: جوانان ما باید شهدا را سرمشق، الگو و اسوه خود در کار‌ها و زندگی قرار دهند و از خط و مشی شهدا بهره گیرند.

لزوم الگو برداری جوانان از شهداسرتیپ دوم پاسدار «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در مراسم یادواره شهید «محمدرضا فتاحی» در ایلام اظهارداشت: جوانان ما باید شهدا را سرمشق، الگو و اسوه خود در کار‌ها و زندگی قرار دهند و از خط و مشی شهدا بهره گیرند.

سردار شاکرمی با تاکید بر ضرورت انتقال سیره زندگی و پیام شهدا به نسل جوان امروز، یادآور شد: انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروزی و جوانان را از جمله اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا است و بایستی فضایی فراهم شود که حضور جوانان ما در این یادواره‌ها بیش از گذشته باشد.

وی ادامه داد: اگر رشادت‌ها و جانفشانی شهدا و ایثارگران نبود، امروز ما در آرامش نبودیم و به برکت وجود همین شهداست که ایران اسلامی دارای اقتدار و استقلال در همه ابعاد است.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام تاکید کرد: شهید فتاحی مظهر مردانگی در مقابل سختی هاست، این شهید بزرگوار بار‌ها به مناطق مختلف جبهه‌ها اعزام شد و در کنار آن هم زیربمباران‌های آن زمان شهر ایلام در بیمارستان مصطفی خمینی (ره) کارش را به بهترین نحو ممکن انجام می‌داد و با تمام وجود در خدمت مردم بود تا اینکه در آخرین اعزام خود به مناطق عملیاتی در داخل یک بالگرد در آسمان به آرزوی همیشگی خود دست یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار