حجت الاسلام والمسلمين حسين طائب:

آمريکا در موقعيت ضعف و ايران در موقعيت قدرت قرار دارد

حجت الاسلام والمسلمين حسين طائب در جمع رزمندگان لشکر 27 حضرت محمد رسول الله(ص) گفت: آمريکا در موقعيت ضعف و ايران در موقعيت قدرت قرار دارد لذا آمريکايي ها براي پدافند دست به اين اغتشاشات زدند.
کد خبر: ۹۴۸۳۹۸۸
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
آمريکا در موقعيت ضعف و ايران در موقعيت قدرت قرار دارد  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام والمسلمين حسين طائب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در جمع رزمندگان لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) به تشريح اهداف دشمن در ايجاد اغتشاشات ماه هاي اخير پرداخت.

حسين طائب با اشاره به اسناد خود آمريکايي ها بيان داشت: آمريکا در موقعيت ضعف قرار دارد و ايران در موقعيت قدرت؛ لذا آمريکايي ها براي پدافند دست به اين اغتشاشات زدند.

وي در ادامه سه دليل براي قدرت پيدا کردن نظام جمهوري اسلامي ايران بيان داشت: توسعه قدرت در منطقه، نقش آفريني جهاني و اقتدار دروني.

حجت الاسلام طائب درخصوص توسعه قدرت منطقه جمهوري اسلامي ايران افزود: هدف 10 ساله اول دشمنان براندازي نظام بود. در 10 ساله بعد هدف شان به تغيير نظام کاهش يافت و در دوره هاي بعدي مهار ايران را در دستور کار قرار دادند و امروز جمهوري اسلامي تثبيت يافته و دشمنان توان مقابله با نظام را ندارند.

وي جنگ ترکيبي را بر پايه جنگ نرم دانست و عنوان کرد: در اين جنگ ارزش هاي ديني و ملي تضعيف مي شود به نحوي که افراد نسبت به ارزش ها دروني بي تفاوت شده و در برابر ارزش هاي بيروني عشق مي ورزند.

وي در همين زمينه به پنج هويتي اشاره کرد که دشمنان با تمام توان به مقابله با آن پرداخته اند: انقلاب، دفاع مقدس، خدمت، پيشرفت و مقاومت.

وي شبهه افکني و ترديد را از اساسي ترين فرايندهاي دانست که دشمنان جهت مخدوش کردن اين هويت ها به کار مي بندند.

در پايان اين ديدار ايشار به سوالات حاضرين پاسخ گفت.

ارسال نظرات