الگوی مدیریتی حاج قاسم نیاز امروز جامعه ماست

به گفته جانشین سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان الگوی مدیریتی حاج قاسم نیاز امروز جامعه ماست و کشور نیازمند مدیرانی است که شاخص های او را داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۸۴۲۶۷
|
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مصطفی منزوی امروز در جلسه بینش سیاسی با موضوع شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در جمع کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان با بیان اینکه حديث شریف کسا بعنوان نمادی از زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها یک الگوی کامل برای زندگي بشر امروز است، اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) یک تنه در برابر کژی های زمان خود ایستاد و از نماد حق یعنی امیرالمؤمنین دفاع کرد.
نور خدا خاموش شدنی نیست. توهین به مقام ولایت توسط یک نشریه فکاهی فرانسوی نشانه شکست غرب در میدان جنگ ترکیبی است.

وی با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی افزود:ایمان به غیب، اخلاص و توکل از خصوصیات بارز سردار دلها بوده و این شهید گرانقدر به باور رسیده بود که عالم محضر خداست.

کارشناس مسائل سیاسی شهید حاج قاسم سلیمانی را نماد همت، عقلانیت، تدبیر و عمل به‌هنگام برشمرد و گفت: حاج قاسم مجاهدی خستگی ناپذیر بود که جز شهادت هیچ پاداشی برازنده او نبوده و در تمامی امور اهل برنامه و واقع بین بود.

منزوی با تأکید بر ولایتمداری شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: ولایت مداری از شاخصه های اصلی حاج قاسم بود که جلوه آن را می‌توان در وصیت نامه و جای جای سخنرانی های او یافت و انقلابی گری و ولایت مداری را در عمل به اثبات رساند

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در عین اینکه یک فرمانده جنگاور، شجاع و مسلط بود، در میدان سیاست نیز دیپلماتی ورزیده بوده است، گفت" نگاه اقتصادی به شرق شهید سلیمانی ما را به دریای مدیترانه رساند و مانع از دیپلماسی انفعالی شد.

به گفته جانشین سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان، شهید حاج قاسم شخصیتی فراجناحی، فراقومی و فرانژادی بود و با امید عمیق به وعده های الهی از ظرفیت های جوانان منطقه برای بهبود وضعیت به نفع جهان اسلام استفاده بهینه کرد و در حقیقت بعنوان یک حقیقت جاری، جوشان و الهام بخش برای جوانان امت اسلامی به یک واقعیت ماندنی و تا ابد زنده بدل شد.

منزوی با بیان اینکه شهید حاج قاسم در دفاع از ولایت به حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها اقتدا کرده و بعنوان ستاره ای برجسته در میدان خدمت و مجاهدت به الگویی جذاب از مدیران تراز انقلاب اسلامی بدل شد، افزود:
الگوی مدیریتی حاج قاسم نیاز امروز جامعه ماست و کشور نیازمند مدیرانی است که شاخص های او را داشته باشند.

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار