اقدامات و خدمت رسانی بسیجیان و ستاد بحران استان در پی بارش برف به مردم

در پی بارش برف در روستاهای شهرستان تفت و همچنین شهرستان تفت و ایجاد مشکل در عبور و مرور مردم، بسیجیان و سپاه در شهرستان تفت خدمت رسانی کردند.
کد خبر: ۹۴۸۴۳۴۰
|
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، بسیجیان ضمن اعلام آمادگی و هماهنگی با ستاد بحران شهرستان تفت، اکیپ مشترک در ابتدای محور اسلامیه به دهشیر و کمربندی دهشیر به‌روستاهای اطراف در کنار راهداری جهت راهنمایی به رانندگان جهت توقف و اسکان در محل‌های مشخص شده مستقر شدند. 
همراهی با برف روب مسیر یزد به تفت با خودرو سپاه و چراغ گردان در طول مسیر،  اسکان راننده‌ها و مسافرین با کمک راهداری و پاسگاه دهشیر و هلال احمر در مسجد جامع دهشیر و حسینیه یکی از اقدامات بسیجیان در این روز برفی بود.

بازدید مسیر گردنه و کمک به در راه ماندگان احتمالی گردنه علی آباد و مسیر دهشیر به تفت. توسط بسیجیان روستا باز و علی آباد و مزنگ و فیض آباد و سانیج ازدیگر اقدامات انجام شده در این روز می باشد. 

دیگر اقدامات صورت گرفته به شرح زیر می باشد:

اعلام آمادگی فراخوان همکاران جهت امدادرسانی در هر حوزه و منطقه، استقرار اکیپ مشترک در ورودی کمربندی دهشیر بسمت تفت و گردنه علی آباد توقف خودرو‌ها؛ و اسکان آنها؛ اسکان و پذیرایی در اسلامیه در محل قدمگاه اسلامیه و مسافرخانه رستوران عقاب کوه با کمک پایگاه اسلامیه.

بکارگیری خودرو یگان ویژه حیدر کرار سپاه الغدیر و پاسداران ناحیه جهت بازگشایی مسیر‌های محور تفت به یزد و محور تفت به ده بالا وطزرجان و کامیون برای نمک پاشی جاده محور تفت دهشیر.

ایست و بازرسی، توقف و تغییر مسیر خودرو‌ها در مسیر فیض آباد سانیچ، بردستان به سخوید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار