در 9 ماهه نخست سال جاری صورت گرفت؛

پرداخت بیش از 92 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان البرزی

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان البرز از پرداخت 92 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد و نیازمندان البرزی در 9 ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۴۴۷۰
|
۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

پرداخت بیش از 92 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان البرزی

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حسین فرسود، مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان البرز گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه مددجویان و سایر نیازمندان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک های مهر و رسالت پرداخت می‌شود.

وی اعلام کرد: در 9 ماهه نخست سال جاری رقمی معادل 92 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و نیازمندان البرزی پرداخت شده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، 73 درصد رشد داشته است.

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان البرز بیان کرد: صندوق‌های خانگی و محلی، مؤسسات خیریه، مساجد و شرکت‌ها و واحدهای تولیدی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند.

فرسود عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات عدیده محرومان به‌ویژه در زمینه های اشتغال، مسکن و کارگشایی، این نهاد به 6 هزار و 677 خانوار مددجو و نیازمند غیر مددجوی مراجعه‌کننده به دفاتر کمیته امداد و صندوق امداد ولایت وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت البرز در خصوص ضمانت وام‌های مددجویی اظهار کرد: امسال تسهیلات مجددی برای ضمانت وام‌های مددجویان در نظر گرفته شده است که این افراد فقط با یک فقره چِک یا سفته بتوانند وام خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه وام‌های تا سقف 10 میلیون تومان بدون کارمزد هستند و بیش از این مبلغ نیز سه درصد یک‌بار کارمزد دارند، ادامه داد: وام‌های مددجویی تا 10 میلیون تومان بدون ضامن و تا 50 میلیون تومان با یک چِک یا گواهی کسر از حقوق پرداخت می‌شود.

فرسود با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و دعوت از عموم مردم برای افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت، مطرح کرد: داشتن مجوز از بانک مرکزی، اتصال به شبکه شتاب، صدور آنی کارت‌بانکی و قابلیت استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک از جمله مزایای حساب‌های صندوق امداد ولایت است.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها