استاندار البرز:

ضرورت توجه به توسعه حمل و نقل عمومی برای تحقق هوای پاک/ فردیس، نیازمند توجه ویژه ای است

استاندار البرز بر ضرورت توجه ویژه به توسعه حمل و نقل عمومی به منظور تحقق هوای پاک تاکید کرد و گفت: شهرستان فردیس نیز به نگاه ویژه ای نیاز دارد و یکی از درخواست های مردمی، حل مسائل ترافیکی در این شهرستان است.
کد خبر: ۹۴۸۴۴۷۸
|
۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

ضرورت توجه به توسعه حمل و نقل عمومی برای تحقق هوای پاک/ فردیس، نیازمند توجه ویژه ای است

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز امروز در آئین افتتاح فاز اول رونمایی از ۲۶ دستگاه اتوبوس در شهرستان فردیس ضمن قدردانی از اهتمام مدیریت شهری در جهت ارتقای حمل و نقل عمومی همزمان با روز هوای پاک، بر ضرورت توجه ویژه به توسعه حمل و نقل عمومی به منظور تحقق هوای پاک تاکید کرد.

وی با اشاره به نقش بسزای نوسازی و توسعه وسایل حمل و نقل عمومی در کاهش ترافیک و تسهیل در تردد مردم و پایداری هوای پاک مطرح کرد: عمده خواسته های مردم در حوزه شهرداری هاست بنابراین باید در این مسیر همواره کوشا باشیم. شورای اسلامی شهر فردیس باید از فرصت به دست آمده برای خدمتگزاری به مردم، نهایت بهره برداری را داشته باشد.

استاندار البرز با بیان اینکه این مردم همواره پای نظام و انقلاب بوده اند و این همراهی بر بار مسئولیت ما برای تامین نیازهای آن ها می افزاید، عنوان کرد: شهرستان فردیس در بسیاری از زیرساخت ها با ضعف جدی مواجه است و جبران کمبودها تلاش مضاعفی را می طلبد. در استان البرز، با عقب ماندگی های فراوانی در حوزه های مختلف زیرساختی مواجهیم بنابراین با احصای نیازها، وارد عمل شده ایم.

عبداللهی بیان کرد: اقدامات بسیاری را در دستورکار قرار داده ایم و شاهد تحولات محسوسی هستیم و این روند تا کسب رضایتمندی مردم و تحقق اهداف ادامه خواهد داشت. شهرستان فردیس نیز به نگاه ویژه ای نیاز دارد و یکی از درخواست های مردمی، حل مسائل ترافیکی در این شهرستان است. ادامه خط دو قطار شهری کرج نیز طراحی شده و شهرداری و شورای اسلامی فردیس نیز باید در این راستا اقدام و پیگیری کنند.

وی از افتتاح فاز اول خط دو قطار شهری کرج در دهه مبارک فجر خبر داد و با تاکید بر ضرورت امتداد و تسریع روند این پروژه خبر داد و اظهار کرد: کمربندی و طرح جامع حمل و نقل در فردیس باید دنبال و اجرایی شود. این شهرستان نیازها و مطالبات فراوانی دارد که باید با نگاه انقلابی و جهادی دنبال شود. حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم در گرو تلاش های مسئولین است و می توان با برنامه ریزی دقیق به تمامی اهداف رسید.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار