خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان:

راه بلندی در پیش داریم و باید از حاشیه‌ها فاصله بگیریم

همدان-معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: ما راه بلندی در پیش داریم و باید از حاشیه‌ها فاصله بگیریم چراکه ولی ما از ما خدمت به مردم و پرداختن به اصل را مطالبه می‌کند.
کد خبر: ۹۴۸۴۵۴۹
|
۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
راه بلندی در پیش داریم و باید از حاشیه‌ها فاصله بگیریم

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن رضانیا در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان فامنین با بیان اینکه فرماندار سابق شهرستان فامنین جهادی و صادقانه برای مردم کار کرده‌ است، اظهار کرد: امروز نیز یک جوان انقلابی و پر انگیزه به سمت فرماندار شهرستان منصوب شد.

وی با اشاره به تاریخ انقلاب اسلامی گفت: امام راحل (ره) یک فقیه، فیلسوف، عارف و عالم بود و ثمره جهاد ایشان سقوط یک نظام دیکتاتوری بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه دولت سیزدهم با  سختی‌ها و مشکلات بسیاری دولت را تحویل گرفت، اظهار کرد: در طول این مدت دولت توانسته با همه فشارها و کاستی‌های قبل  در عرصه‌های مختلف جهاد کند.

وی با بیان اینکه همه باید فرماندار جدید شهرستان را با تمام توان کمک کنید، افزود: حسینی فرماندار در تراز انقلاب اسلامی در شهرستان خواهد بود و فضای رشد و پیشرفت را بیش از پیش مشاهده خواهید کرد.

رضانیا با تاکید بر ظرفیت دو نماینده مردم همدان و فامنین در استان و شهرستان اضافه کرد: باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد و در رشد و پیشرفت ایران قوی اقدام کرد.

وی با تبریک انتصاب امام جمعه فامنین نیز خاطرنشان کرد:  امام جمعه به عنوان سکاندار فرهنگی شهرستان انتخاب شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با تقدیر از اعضای شورای تأمین شهرستان ادامه داد: ترکیب بسیار خوبی در شهرستان در حال فعالیت است به طوری که در فامنین هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان گفت: در سفر هیئت دولت به استان با تلاشی که استاندار داشت ۱۴ هزار میلیارد تومان به استان اختصاص یافت.

رضانیا گفت: ما راه بلندی در پیش داریم و باید از حاشیه‌ها فاصله بگیریم چراکه ولی ما از ما خدمت به مردم و پرداختن به اصل را مطالبه می‌کند.

* مدیر تراز انقلاب اسلامی باید مطالبه‌گری به حق مردم داشته باشد

امام جمعه فامنین نیز در ادامه گفت: مدیر تراز انقلاب اسلامی باید پاسخ صحیح به نیاز مردم و مطالبه‌گری به حق مردم داشته باشد.

حجت الاسلام باب الله غفاری افزود: یکی از ویژگی‌ها و خصوصیات بارز که در روایات تاکید شده نگاه کردن به مسئولیت‌ها با دید امانت است .

وی اضافه کرد: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم به عنوان الگو در جامعه معرفی شده‌ایم و رفتار، کردار و حرکت ما هر طوری باشد مردم هم همان مسیر را حرکت خواهند کرد و اگر ما متعهد باشیم مردم از آن استفاده می‌کنند .

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نیز عنوان کرد: شهرستان فامنین با امام جمعه و فرماندار جدید مسیر توسعه را شتابان‌تر ادامه می‌دهد.

حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه حضور پر شور مدیران و مردم در این آیین نشان از جایگاه فرمانداری است، افزود: در مدت تصدی آقای جلیلوند در شهرستان زحمات فراوانی را تقبل کرد.

وی تصریح کرد: فرماندار جدید  فردی متدین، انقلابی و کاری است و در این منطقه کارهای فرهنگی وی ماندگار است و از انتخاب به جای استاندار تشکر می‌کنم.

فرماندار شهرستان فامنین نیز پیشرفت و تعالی شهرستان و پیگیری سیاست‌های دولت مردمی و توجه ویژه به مردم غنی شهرستان را اولویت‌های کاری خود اعلام کرد و با بیان فرازی از امیرالمؤمنین در دعای کمیل پرداخت و گفت: خداوند توفیق به خلق را عنایت فرماید و نیاز است همه عزیزان همواره کمک ما باشند.

سید روح الله حسینی شاخص تصریح کرد: حضور مردم در این آیین بیانگر پویا بودن و مطالبه‌گر بودن مردم شهرستان فامنین است.

صمد جلیلوند فرماندار سابق فامنین نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته و پروژه‌های مربوط به شهرستان پرداخت.

در این آیین ضمن تقدیر از خدمات صمد جلیلوند، سید روح الله حسینی شاخص به عنوان فرماندار شهرستان فامنین معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار