مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل خبر داد:

مرکز مردمی نفس در دهه فجر افتتاح می‌شود / ارائه خدمات فرهنگی و درمانی برای پیشگیری از سقط جنین

ساری- مدیر بسیج جامعه پزشکی و سلامت آمل از افتتاح مرکز نفس در دهه فجر خبر داد و گفت:خدمات فرهنگی و درمانی برای پیشگیری از سقط جنین سالم در این مرکز به جامعه هدف ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۴۸۴۸۳۴
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

مرکز مردمی نفس در دهه فجر افتتاح می‌شود / ارائه خدمات فرهنگی و درمانی برای پیشگیری از سقط جنین

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، عباس اقوامی مدیر بسیج جامعه پزشکی و سلامت آمل ظهر امروز در نشستی با مدیر شبکه، سرپرست امور معاونت بهداشتی، مسئول وکارشناسان بهداشت خانواده این شهرستان از افتتاح مرکز نفس در دهه فجر خبر داد و گفت: در این مرکز خدمات فرهنگی، اقتصادی، مشاوره ای، درمانی و دارویی باهمت خیرین تحت حمایت سپاه و بسیج جامعه پزشکی به مردم ارائه می شود.

اقوامی فرهنگسازی، مشاوره و حمایت از خانواده‌ها را هدف این مرکز دانست و افزود: خانواده هایی که  تصمیم به سقط جنین سالم خود بصورت ارادی و تعمدی دارند ، در این مرکز به صورت  پیشگیرانه با سقط جنین‌ مشاوره صورت میگیرد.

مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل در ادامه با اشاره به اینکه آمل به عنوان مجری طرح شهیدسلیمانی در کشور به عنوان الگو معرفی شده است ، خاطرنشان کرد: به فضل الهی در طرح نفس نیز با تمام ظرفیت درخدمت جامعه هدف خواهیم بود.

 دکترخسروی مدیر شبکه بهداشت ودرمان آمل نیز با اعلام همکاری و حمایت مجموعه بهداشت و درمان برای اجرای موفق طرح نفس در شناسایی جامعه هدف، ارائه مشاوره‌های لازم، خدمت بهداشتی درمانی و آموزش همگانی درون وبرون سازمانی بمنظور پیش برندگی  استقبال و اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار