یادواره شهدا ستاره های آسمانی در شهرستان قرچک برگزار شد

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) یادواره شهدادرحسینه شهدا قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۵۰۶۱
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرنگار سپاه استان تهران خبرگزاری بسبج؛ به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) یادواره شهدا ستاره های آسمانی به همت پایگاه مرکزی حوزه حضرت معصومه(س) برگزار گردید.

خانم باقر عطاری همسر شهید والامقام مهدی حسین پورمطرح کرد: اگر ایثار و شهامت، شجاعت، صبر و استقامت این شیر زنان ایران زمین نبود، خدا می دانست چه بر سر نهال نو پای انقلاب می آمد، این دلاور زنان بودند که فرزندان جوان و نوجوان خود را برای خط مقدم جبهه آماده می کردند و برای دفاع از ولایت سینه سپر می کردند تا یک وجب از خاک مقدس این سرزمین در دست دشمن تا دندان مسلح نیفتد.

وی تصریح کرد: اگر حماسه همسران شهیدان که بسیاری از آنان نوعروس بودند، نبود معلوم نیست چه بر سر این خاک می آمد اما آنها مردان و همسران خود را همچون رباب، لیلا و زینب کبری برای حضور در خط مقدم جبهه تشویق می کردند.

وی درادامه گفت: همسران شهدا هم با تربیت یادگاران همسران خود آنها را برای انقلاب و دوران شکوفایی این سرزمین آماده می کنند چه بسا همسرانی که خود دارنده رتبه های علمی و سیاسی در کشور هستند و فرزندان آنها هم با الگو گرفتن از پدران شهید خود در شکوفایی کشور سهیم شده اند.

درآخرنیز برنامه با اکران فیلم شهیده شاخص سال فاطمه اسدی ،مداحی، اجرا سرود و پذیرایی به پایان رسید.

 

/انتهای پیام

ارسال نظرات