خبرهای داغ:
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در برنامه زنده تلویزیونی دلگشا از شبکه فارس تاکید کرد:

ارسال یکصدو بیست هزار اثر به پویش رفیق شهیدم در نرم افزار شاد

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: در پویش رفیق شهیدم بیش از یکصد و بیست هزار نفر دانش اموز از سراسر کشور اثار خود را ارسال کردند و این از ظرفیت‌های نرم افزار شاد است.
کد خبر: ۹۴۸۵۱۳۵
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دکتر مصطفی بابایی در آخرین برنامه خود در سفر به شیراز با حضور در برنامه زنده تلویزیونی دلگشا از شبکه استانی فارس اظهار کرد: در راستای هم اندیشی و هم افزایی سفرهای استانی را در دستور کار قرار دادیم و امروز نیز با حضور در شهر شیراز در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی سراسر استان فارس و همچنین اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی سایر دستگاه ها حضور یافتم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش افزود: در این سفرها با هم اندیشی با روابط عمومی های استانها برنامه های خوبی رادر همه استان ها اجرا و نتایج خوبی را گرفته ایم.

بابایی تصریح کرد: در آموزش و پرورش بزرگترین شبکه اطلاع رسانی کشور را داریم و در دولت مردمی سیزدهم تصمیم داریم شبکه یکپارچه اطلاع رسانی را راه اندازی کنیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت:در گام ابتدایی، استان فارس را به عنوان استان پایلوت، فعالیتش از ۶ ماه پیش آغاز شده و ۷۰ درصد شبکه سازی در فارس انجام شده است.

وی با اشاره به تعطیلات کرونایی گفت: دوسال ونیم سخت داشتیم و آسیب هایی را متحمل شدیم اما با همکاری خوب همه دستگاه ها و ادارات کل سی و دو گانه کشور توانستیم مدارس را به خوبی راه اندازی کنیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: نرم افزار شاد یک پلتفورم در حال توسعه است لذا اتفاقاتی که می افتد به ظرفیت شاد اضافه می شود.

بابایی خاطرنشان کرد: سند تحول بنیادین یکی از اسناد بالادستی است که در آن چهار رکن برای تعلیم و تربیت مشخص شده تا تربیت شش ساحتی داشته باشیم.

وی با اشاره به نشست مشترک با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای فارس، ادامه داد: هر دانش آموز یک استعداد دارد که می تواند در رسانه حضور یابد و به عنوان یک الگو معرفی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار