جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

هدف اصلی دشمنان از اغتشاشات اخیرجلوگیری از رشد و تکامل جمهوری اسلامی بود

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: هدف اصلی دشمنان از اغتشاشات اخیر جلوگیری از رشد و تکامل جمهوری اسلامی بود.
کد خبر: ۹۴۸۵۳۱۷
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار قدرت الله کریمیان جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلامدر همایش انس و مودت خانوادگی کانون وابستگان سپاه امیرالمؤمنین (ع) که در هتل لاله شهر ایلام برگزار شد، گفت: امر جهاد در اسلام هیچ وقت کهنه نمی‌شود یک رزمنده جهادی و انقلابی همیشه در حال جهاد است دیروز در جهاد نظامی و امروز در عرصه جهاد کبیر و جهاد تبیین تکلیف داریم بصورت خستگی ناپذیری مثل دیروز تلاش و مجاهدت نمایم.

وی ادامه داد: عزت آفرینی و سربلندی سپاه در مقابله با استکبار جهانی مرهون مجاهدت‌های مخلصانه شما در دوران دفاع مقدس و بعد از آن است که الآن داریم ثمره آن رشادت‌ها و دلاورمردی‌ها را امروز در میدان عمل مشاهده می‌کنیم.

کریمیان افزود: شما وابستگان به سپاه آبرو و عزت بخشیده اید و ما امروز به خود می‌بالیم و خداوند متعال را شاکریم که توفیق ادامه مسیر پر افتخار شما و شهدای عزیزمان، پشت سر ولایت مطلقه فقیه و نایب امام زمان (عج) حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (حفظه الله) برای ما رقم زده است.


وی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: امروز همه ما موظفیم برای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام عزیزمان با بالا بردن سطح آگاهی‌های لازم برای دفاع از انقلاب اسلامی در عرصه جنگ نرم ظرفیت سازی کنیم.

فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تاکید کرد: حوادث اخیر یک کار سازمان یافته به منظور جلوگیری از رشد و تکامل جمهوری اسلامی بود و بیش از ۳ماه کشور را با یک چالش همه جانبه مواجه کردند که الحمدالله نظام مقدس اسلامی با تجریبات ۴۴ ساله خود که نشات گرفته از عدم ترس از مواجه با چالش‌ها و سختی هاست، توانستیم برنامه دشمن را خنثی کنیم.

کریمیان تصریح کرد: دیروز خاکریز روبروی ما، دشمن ظاهری بود موقعیت او را می‌دانستیم و به او هجوم می‌بردیم، ولی امروز دشمن نامریی است خاکریز‌های بی شماری دارد و باید مثل حاج قاسم خسته نشد و با تدبیر او را زمین گیر کرد و تلاش‌های او را خنثی نمود و این کار شدنی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار