رئیس مجمع بسیج استان اردبیل:

توزیع عادلانه امکانات در اردبیل، مهم‌ترین دغدغه مجمع بسیج است

امامی با بیان اینکه جنس بسیج امروز همان جنس بسیج اوایل انقلاب اسلامی است گفت: بسیج برگرفته از متن مردم است و تا ابد هم مردمی بوده و برای خدمت به مردم تلاش خواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۸۵۶۹۳
|
۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

توزیع عادلانه امکانات در اردبیل، مهم‌ترین دغدغه مجمع بسیج است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، جهانگیر امامی رئیس مجمع بسیج استان اردبیل در همایش مجمع بسیج که با حضور اقشار مختلف بسیج در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، به مقایسه دوران پیش از انقلاب اسلامی با برهه فعلی پرداخت و گفت: مردم در دوران انقلاب اسلامی برای رهایی از طاغوت گوش‌به‌فرمان امام خمینی (ره) بودند و امروز هم همین ملت با پیروی از رهبر معظم انقلاب ولی‌فقیه زمان تداوم دهندگان راه شهدا برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه مردم با کسب بصیرت و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی همه هجمه‌های دشمنان در ابعاد مختلف را سپری کردند گفت: امروز همین مردم با اعتماد به رهبر معظم انقلاب اسلامی و درک شرایط، شدیدترین تحریم‌های ظالمانه دشمنان را نیز تحمل کرده و خم به ابرو نیاوردند.

امامی با بیان اینکه جنس بسیج امروز همان جنس بسیج اوایل انقلاب اسلامی است گفت: بسیج برگرفته از متن مردم است و تا ابد هم مردمی بوده و برای خدمت به مردم تلاش خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بسیج مستضعفین سیل خروشان است، گفت: امروز نخبگان، اساتید و متخصصین، صاحب‌نظران و پردازشگران از رده‌های مختلف جذب بسیج شدند تا با برنامه‌ریزی‌های منسجم زمینه‌های پیشرفت ایران اسلامی در ابعاد مختلف را بیش‌ازپیش فراهم کنند.

رئیس مجمع بسیج استان اردبیل با بیان اینکه متخصصین و صاحب نشان و همه نخبگانی که عضو بسیج هستند بعد از پایان وقت اداری در راستای خدمت به مردم و کشور در بسیج فعالیت می‌کنند گفت: هدف بسیج از راه‌اندازی مجمع و کارگروه‌ها تعامل با دولت در راستای حل مشکلات مردم و فراهم‌کردن زمینه‌های پیشرفت است.

وی گفت: کارگروه‌های مجمع بسیج با شناسایی آسیب‌ها و چالش‌ها تهدیدات را به فرصت‌ها تبدیل کرده و با مشاوره به دولت برای حل موانع و مشکلات کمک می‌کنند.

امامی به ذکر نمونه‌هایی از طرح‌های موفق مجمع بسیج در ساله‌ای گذشته اشاره کرد و گفت: حوزه کشاورزی و ساماندهی به وضعیت کشت یکی از برنامه‌های بسیج در حوزه اقتصاد و سلامت بود.

وی با بیان اینکه اغلب مشکلات جامعه ما نشئت‌گرفته از کم‌کاری‌های دولت گذشته است، گفت: دولت گذشته با کمی تلاش و دقت در امور می‌توانست علاوه بر اشتغال‌زایی در بخش کشاورزی نیز عایدی ملی را نیز ارتقا دهد.

وی به توزیع متوازن امکانات نیز شاره کرد و گفت: یکی از موارد احصا شده توزیع نامتوازن امکانات بین مناطق کم‌برخوردار با تراکم بالای جمعیت و مناطق غنی و سرشار از امکانات با تراک جمعیت پایین است. وی از محله سلمان اباد به عنوان نمونه و مثال بارز این مشکل نام برد و گفت: منطقه ای که بیش از 150 هزار نفر جمعیت دارد در مقایسه با مناطق بالای شهر از امکانت ناچیزی برخوردار است و این روند باید اصلاح شود.

وی شناسایی آسیب‌ها مشکلات و چالش‌ها را از جمله رسالت‌های مجمع بسیج نام برد و گفت: مجمع بسیج با تشکیل کارگروه‌های تخصصی مشکلات را شناسایی با کار پژوهشی راهکار برون‌رفت از مشکل آماده و به دولت ارائه می‌کند. وی به کارگروه‌های مجمع بسیج استان اردبیل اشاره کرد و گفت: کسانی که داوطلبانه به عضویت کارگروه‌های مجمع بسیج می ایند صادقانه و خالصانه برای حل مشکلات مردم و پیشرفت استان و خدمت به مردم پا به میدان گذاشته اند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار