در پی بارش ناگهانی برف.

تمام معابر شهر سنندج برفروبی و نمک‌پاشی شد + عکس

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: در پی بارش ناگهانی برف تمام معابر سطح شهر توسط تیم‌های ستاد برفروبی شهرداری سنندج برف‌روبی و نمک پاشی شد.
کد خبر: ۹۴۸۵۹۳۳
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

عرفان فتحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار کرد: به دنبال بارش ناگهانی برف تمام معابر سطح شهر توسط تیم‌های ستاد برفروبی شهرداری سنندج برف‌روبی و نمک‌پاشی شد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج افزود: همزمان با شروع ناگهانی برف از ساعت ۳ نصف شب گذشته برفروبی و نمک‌پاشی در سطح معابر شهر شروع شده است و این روند ادامه دارد.

فتحی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی دقیقی درمورد بارش برف در سنندج نشده بود، گفت: تمام نیرو‌های ستاد برفروبی شهرداری سنندج در آماده‌باش کامل بودند.

وی با تاکید براینکه تمام توان و تجهیزات در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان در قالب ستاد برفروبی پای کار آمده است، افزود: میادین اصلی، برفروبی معابری که منتهی به مراکز خدمات اضطراری مانند بیمارستان، فوریت‌های پزشکی، آتش‌نشانی و… اولویت ستاد برفروبی شهرداری سنندج است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳۸ مخزن نمک و ماسه که از زمان آغاز فعالیت ستاد برفروبی شهرداری در نقاط مستعد خطر در سطح شهر تعبیه شده طی روز‌های اخیر شارژ و در اختیار شهروندان است.

وی گفت: ۳۰۰ نیرو و ۱۱۵ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین ستاد برفروبی در سطح شهر از بامداد امروز مشغول برفروبی و نمک‌پاشی معابر هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج افزود: با توجه به اینکه بسیاری از معابر سطح شهر سنندج، شیب‌دار هستند این معابر در اولویت پاکسازی و برفروبی قرار دارند.

وی در پایان اظهار کرد: شهروندان از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند تا ماشین‌آلات برفروبی این شهرداری بتوانند نسبت به پاکسازی و برفروبی معابر اصلی سطح شهر اقدام کنند.

گفتنی است؛ بارش برف هم‌اکنون در سطح شهر ادامه دارد و براساس آخرین اعلام سازمان هواشناسی سامانه بارشی جدید از اوایل هفته آینده وارد استان و احتمال بارش برف و باران در نقاط مختلف به ویژه مرکز استان وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار