سرهنگ جهانبخشی :

ثبت ١هراز و ٣۵٠ گروه جهادی در سامانه اطلس / برگزاری ٢ هزار دوره توانمندسازی جهادگران

زنجان – مسئول بسیج سازندگی استان زنجان از برگزاری 2 هزار دوره‌ توانمندسازی گروه های جهادگر در زنجان خبرداد و گفت:١ هزار و ٣۵٠ گروه جهادی در سامانه اطلس به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۹۴۸۶۶۳۳
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳

ثبت ١هراز و ٣۵٠ گروه جهادی در سامانه اطلس / برگزاری ٢ هزار دوره توانمندسازی جهادگران

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ سرهنگ جهانبخشی ، مسئول بسیج سازندگی استان زنجان در آیین رونمایی از تیزر و پوستر جهادگران استان زنجان که با حضور سردار طهماسبی جانشین فرمانده سپاه استان و وجیه الله بیگدلی مدیر کل امور روستا‌ها و شورا‌های استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه ۱ هزار و ۳۵۰ گروه جهادی در سطح استان زنجان در سامانه اطلس به ثبت رسیده است، اظهار کرد: ۱ هزار و ۶۵ گروه جهادی در طول سال خدمات‌های مختلفی را به اهالی مناطق محروم ارایه می‌دهند.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان همچنین به فعالیت ۲۷۰ گروه جهادی فعال در سطح استان اشاره کرد و گفت: این تعداد گروه جهادی هم فعالیت دارد هر ماه در مناطق مختلف و حوزه فعالیت خود خدمات قابل توجهی را ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه تا کنون برای ۴۱۰ گروه جهادی افتتاح حساب بانکی و مجوز فعالیت صادر شده است، افزود:به زودی برای گروه‌های جهادی باقی مانده هم اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

جهانبخشی با بیان اینکه هزار ۲۱۸ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف در حال خدمت رسانی هستند، گفت:در حوزه‌های عمران و آبادانی، بهداشت و درمان، میزخدمت، اشتغالزایی، فرهنگی و جهاد آموزشی فعالیت مستمر دارند.


وی با بیان اینکه جهادگران استان زنجان در رزمایش جهادگران فاطمی ۱ و ۲ خدمات و عملکرد خوبی را ارائه دادند، تصریح کرد: برگزاری رویداد گنج و حمایت مالی از ۶۵ طرح برتر در استان، برگزاری بیش از ۲ هزار دوره توانمندسازی برای جهادگران، برگزاری رزمایش جهادی خدمات دامپزشکی در ۷۳ روستا و برگزاری یادواره شهدای جهادگر از جمله اقدامات صورت گرفته توسط جهادگران در مناطق مختلف استان است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان زنجان در پایان خاطر نشان کرد:۳ قرارگاه عملیاتی پهنه‌ای در زنجان، خدابنده و خرمدره راه اندازی شده است.

ارسال نظرات