رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز:

دشمنی استکبار جهانی با ایران، نشان دهنده قدرت این کشور است/ اعلام برنامه های دهه مبارک فجر در البرز

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: مقابله و نبرد دشمنان با ایران اسلامی با بهره گیری از فضای رسانه و غیررسانه، نشان دهنده قدرت این کشور است.
کد خبر: ۹۴۸۶۶۴۱
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

دشمنی استکبار جهانی با ایران، نشان دهنده قدرت این کشور است/ اعلام برنامه های دهه مبارک فجر در البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ابراهیمیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور تشریح برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن جلسات صداوسیمای مرکز البرز برگزار شد، ضمن تبریک ماه رجب و ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: معمولا انسان ها بر پایه جسم و روح خود زندگی و حرکت می کنند.

وی افزود: اما بعد اصلی، حقیقی و واقعی که انسان را بزرگ و قدرتمند می کند، روح و روان اوست که می تواند تلاش مضاعفی به وی عطا کند. شاید در باور کسی نگنجد که عده قلیلی بر عده کثیری غلبه کنند و پیروز شوند اما زمانی که مردمی از جنس نور، غیرت، آزادی و آزادگی، ایمان و محبتشان به خداوند افزایش یافت، موفق شدند بر اکثریت غلبه کنند و به پیروزی دست یابند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز مطرح کرد: قاعده خداوند بر پایه ایمان و محبت به او بنا شده است و هرچه ایمان و معنویت بیشتر باشد، بروز و ظهور روح شجاعت، عزت، غیرت و قدرتمندی در انسان بیشتر خواهد بود. انسان هایی نترس و شجاع هستند و بر عقاید و باورهای خود ایستاده اند که به خداوند ایمان داشته باشند؛ این افراد حتی اگر به اسارت در بیایند نیز پر از صلابت، شهامت و دلیری هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمیان، بر اساس آیات قرآن کریم، ایمان و محبت به خداوند را رمز موفقیت و پیروزی مسلمین دانست و عنوان کرد: عده ای قصد دارند با انجام اعمالی مانند سوزاندن قرآن کریم، با نور خداوند مبارزه و از انتشار آن در عالم جلوگیری کنند و روح آزادگی را از بین ببرند اما هرگز به نقشه های شوم خود نخواهند رسید؛ این وعده خداوند بوده و حق است.

وی اذعان کرد: سرگذشت ملت ایران در دوران قبل از انقلاب، با روح ایمان عجین شده بود و مردمی از جنس محبت به خداوند، برای تغییر راه جهان تلاش کردند و موفق شدند انقلابی را بر پایه اسلام ناب محمدی پایه گذاری کنند؛ هنوز هم جهانیان از این موضوع انگشت به دهان هستند که ایران چگونه توانسته به این پیروزی دست یابد و به گفته رسانه های غربی و استکباری، قدرتنمایی کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه افراد قوی هیچگاه با انسان های ضعیف نمی جنگند، بیان کرد: مقابله و نبرد دشمنان با ایران اسلامی با بهره گیری از فضای رسانه و غیررسانه، نشان دهنده قدرت این کشور است. راهی که ایران در پیش گرفته، با تلاش، ایستادگی و مقاومت این ملت غیور و ولایتمدار ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمیان اظهار کرد: تا زمانی که شیطان هست، بدی ها وجود دارند و حق و باطل دائما با یکدیگر درگیر هستند و سربازان ابلیس نیز حکومت می کنند. در جنگ ترکیبی، دشمن بدنه نوجوان، جوان و دانش آموز ما را هدف گرفته و تلاش می کند فضای مدارس و دانشگاه ها را ملتهب کند؛ بنابراین ما نیز باید از همین فضا برای نجات جامعه هدف استفاده کنیم.

وی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت های دانش آموزان، نوجوانان و جوانانی که به وطن و خاک این میهن علاقه و ارق دارند در برنامه های دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: در آشوب های اخیر، برخی از این نوجوانان و جوانان از روی جهل، نادانی و ناآگاهی، تحت تاثیر وعده های پوچ دشمن قرار گرفتند و وارد میدان شدند. بنابراین باید با انجام اقدامات مناسب، امید و دلدادگی مردم به نظام و انقلاب را افزایش دهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز اذعان کرد: ملت ایران در سال 1357 انقلاب بزرگ و شکوهمندی را رقم زدند زیرا جامعه آن روز، نیازمند یک انقلاب و دگرگونی بود؛ پرواضح است که ایمان به خدا و وحدت کلمه موجب پیروزی آن ها شد. هدف ما از برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه فجر، بازگشت به فضای زیبای جامعه و امید، معنویت، شادی و هویت به مردم است که همین موارد مورد هدف دشمن قرار دارند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمیان با بیان اینکه انسان ها برای ارزشمند شدن باید استعدادهای درونی خود را شکوفا کنند، آن وقت است که می توانند انقلابی را رقم بزنند، عنوان کرد: با توجه به اینکه هر انقلابی از درون انسان آغاز می شود، برای اینکه قدرتمندتر و قوی تر شویم، باید با خداوند ارتباط برقرار کنیم که هر چه این ارتباط بیشتر باشد، ما قوی تر خواهیم شد.

وی از فعال شدن کمیته های 20 گانه گرامیداشت ایام الله دهه فجر در استان البرز خبر داد و با اشاره به انتخاب مدیران آن ها و تقسیم وظایف میان ارگان ها، نهادها و کمیته های مختلف اعلام کرد: بخش عمده ای از برنامه های این ایام، برگزاری مسابقات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است که همه برنامه های ورزشی و تربیت بدنی، با عنوان فجر قهرمان اجرا و به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز از افتتاح برنامه های دهه فجر با برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز در روز 12 بهمن، بعد از نماز مغرب و عشا در روستای هیو ساوجبلاغ خبر داد و مطرح کرد: در این دهه، گروه های جهادی برای کمک به محرومان و خانواده های بی بضاعت وارد عرصه می شوند و نسبت به ساخت یا بازسازی منازل آن ها اقدام می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمیان، برپایی میز خدمت مدیران استانی در مساجد و محلات مختلف به منظور رصد و پیگیری مشکلات مردم و تسهیل در امور آن ها، برپایی موکب ها و کارناوال های شادی در محلات و برگزاری جشن ها و مسابقات مختلف و توزیع بسته های معیشتی میان خانواده های کم بضاعت و کم برخوردار به ویژه به مناسبت میلاد امام علی (ع) را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مقرر شده بیشتر برنامه های شاد و جشن های دهه فجر در مدارس برگزار شود، خاطرنشان کرد: آموزش مهارت های زندگی به خانواده ها، برگزاری جشن های ویژه کارگران و کارمندان و خانواده های آن ها از سوی ادارات مختلف به منظور تحکیم بنیان خانواده و برپایی کرسی های آزاداندیشی جهت پاسخگویی به سوالات دانش آموزان و دانشجویان توسط کارشناسان نخبه و باتجربه از دیگر برنامه ها هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز اظهار کرد: با توجه به اینکه رسانه های استکباری با تبلیغات سوء مردم را تحت تاثیر قرار داده و اجازه نمی دهند آن ها پیشرفت ها و ترقی های این کشور را ببینند، مقرر شده به مناسبت دهه مبارک فجر، آذین بندی فضای تبلیغاتی شهر با دستاوردهای انقلاب اسلامی و کشور صورت گیرد تا مردم به این موفقیت ها و پیشرفت ها پی ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمیان از اجرای جشنواره سرود با حضور 44 گروه در روزهای 13 و 14 بهمن ماه به همت سپاه و بسیج خبر داد و بیان کرد: جشن دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نخستین بار، در روز 19 بهمن با حضور مسئولین و مردم در شهرک دارویی برکت برگزار می شود که نمادی از اقدامات بزرگ داروسازان خلاق است.

وی با اشاره به برگزاری رژه موتوری و خودرویی در سطح شهر در روز 12 بهمن بیان کرد: مسابقاتی ویژه دانش آموزان نیز پیش بینی شده است و هر روز به 15 دانش آموز برگزیده جوایزی اهدا می شود. راهپیمایی 22 بهمن نیز در مسیرهای چهارگانه در شهر کرج به سمت میدان جمهوری و اختتامیه آن در این میدان برگزار خواهد شد.  

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار