خبرهای داغ:
سردار سلیمانی:

با تحولات شکل‌گرفته فروپاشی رژیم صهیونیستی کاملا در حال تحقق است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با تحولات شکل‌گرفته شده فروپاشی رژیم صهیونیستی در حال تحقق است.
کد خبر: ۹۴۸۶۶۶۶
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵

با تحولات شکل‌گرفته فروپاشی رژیم صهیونیستی کاملا در حال تحقق است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور عصر امروز(یکشنبه) در مراسم افتتاحیه چهارمین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی اظهار کرد: تمدن غرب که پس از رنسانس شکل گرفت به علت دوری از فرهنگ الهی ،وضع نامناسب دنیای امروزی را شکل داده است.

وی افزود: تمدن غرب موجب بحران معنویت شده و نتوانسته است صلح و امنیت را برای مردم جهان تامین کند.لذا این تمدن موضوع و نظریه جدیدی برای ارایه به جهانیان ندارد.

سردار سلیمانی گفت: از درون تمدن غرب دولت جعلی اسراییل شکل گرفت که موجبات زحمت و گرفتاری برای جامعه بشری مخصوصا مسلمانان شده است.

رییس سازمان بسیج خاطرنشان کرد: با تحولات شکل گرفته شده فروپاشی رژیم صهیونیستی کاملا در حال تحقق است.

وی افزود: اما در این عصر،انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت که داعیه دار پیامی نو،جدید،ازادی بخش و عدالت خواهانه برای مردم جهان است. 

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد :عصر جدید که عصر ارتباطات و فناوری است نه تنها برای ما تهدید نیست بلکه فرصتی کم نظیر برای گسترش پیام انقلاب اسلامی به جهانیان است و باید از این زمان و امکانات بهره بیشتری ببریم.

وی گفت: این رویداد و گردهمایی فعالان فضای مجازی آغازی برای پیمودن یک مسیر جدید است و راهی طولانی اما جذاب در پیش رو همه ما قرار دارد. و ما از شما در این مسیر پشتیبانی و حمایت می کنیم.

سردار سلیمانی افزود: امید است دامنه فعالیت و خلاقیت و تولیدات شما در بخشهای مختلف فضای سایبر و مجازی بیشتر شود.

دکتر مسلم معین، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج نیز در جریان این مراسم اظهار داشت: امسال مرحله مقدماتی چهارمین رویداد ملی فضای مجازی بسیج در ۳۱ استان کشور و در ۳۲ مکان ، با حضور۴۱۰۰ نفر در قالب ۹۲۰ تیم برگزار شد؛ این در حالیست که سال قبل حدود۲۳۰۰ نفر در این رویداد شرکت داشتند.

وی افزود: هم اکنون در تهران با حضور بیش از ۵۰۰ نفر در قالب ۱۱۸ تیم و در بخش‌های مختلف شرکت کنندگان در مدت ۴۸ساعت با هم رقابت خواهند کرد.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج تصریح کرد: امید است نتیجه این رقابت که تا چهارشنبه ۱۲بهمن به طول می‌انجامد موجب تولید محتوای اثرگذار در فضای مجازی باشد.

در پایان افتتاحیه چهارمین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی در تهران با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و چند نفر از مسولان و فعالان فضای مجازی و رسانه از آقایان سید محمد حسینی و فرزاد نریمان‌زاده به عنوان دو تولیدکننده برتر در عرصه فضای مجازی تقدیر شد.

همچنین از دو محصول فاخر مجموعه پویانمایی رزق و روزی حلال و بازی منتخب هاتف، رونمایی شد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار