رئیس عقیدتی‌سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب:

دستاوردهای انقلاب با برنامه‌های پرمحتوا برای جوانان تبیین شود

تبریز- رئیس عقیدتی‌سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها با عملکرد جهادی و انقلابی و با تولید برنامه‌های پرمحتوا، جذاب و تاثیرگذار مبانی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای قشر جوان تبیین و تشریح کنند.
کد خبر: ۹۴۸۶۷۲۰
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام ذوالفقار جبرائیلی در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر اظهارداشت: انقلاب اسلامی توانست تمامی معادلات ایران و جهان اسلام را تغییر دهد.

وی افزود: مردم نقش مهمی در تثبیت پایه‌های انقلاب اسلامی دارند و لازم است به عنوان صاحبان اصلی انقلاب، حضور و مشارکت فعال در برنامه های چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی داشته باشند.

حجت‌الاسلام جبرائیلی با اشاره به اینکه توطئه‌های دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون جز رسوایی و شکست حاصلی برای آنان نداشته است، افزود: امروز هم بدخواهان ایران اسلامی با فضاسازی و جنگ رسانه‌ای به‌دنبال کم‌رنگ نشان دادن دستاورد‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها و نهادها با عملکرد جهادی و انقلابی و با تولید برنامه‌های پرمحتوا، جذاب و تاثیرگذار مبانی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای قشر جوان تبیین و تشریح کنند.

ارسال نظرات