فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی مطرح کرد؛

ایران اسلامی بازیگر اصلی در نظم نوین جهانی/راه عزت و پیشرفت ملت با قوی شدن در همه ابعاد امکان پذیر خواهد بود

سردار کریمی در جمع مردم محلات گفت: امام خمینی(ره) با تکیه بر قدرت خداوند و پشتوانه عظیم بسیج مردمی انقلاب اسلامی را تشکیل داد؛ بی شک رمز پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی و مردم است.
کد خبر: ۹۴۸۷۳۶۸
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جشن بزرگ فرزندان انقلاب در محلات اظهار داشت: امام خمینی(ره) با نهضت انقلاب اسلامی یک حرکت استثنایی و تاریخ ساز در عصر سلطه قدرت های استکباری و استعماری رقم زد و ایرانی که توسط بیگانگان غارت شده بود را از چنگال غارتگران خارج کرد.

وی با بیان اينکه امام خمینی(ره) با تکیه بر قدرت خداوند و پشتوانه عظیم بسیج مردمی انقلاب اسلامی را تشکیل داد، گفت: رمز پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی و مردم است.

سردار کریمی افزود: توکل بر خدا، اعتماد به مردم و جوانان و پشت کردن به قدرت های استکباری و استعماری موجب شد انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن تشکیل شود و پرچمی که حضرت امام(ره) در دنیا برافراشته کرد پرچم استقلال و سربلندی است.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) با تشکیل انقلاب اسلامی کارآمدی مکتب اسلام را به رخ دنیا کشید، گفت: معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی(ص) همه محدودیت ها را به جبران کرد و تهدیدات را به فرصت تبدیل نمود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: امام خمینی(ره) معنویت را به جامعه بازگرداند و معنویت در انقلاب اسلامی جوانان را به گونه ای مسلح و توانمند کرد که توانستند ۴۴ سال در بخش های مختلف افتخار آفرینی و حماسه سازی کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان اعتراف به اقتدار و قدرت روز افزون انقلاب اسلامی می کنند و به صراحت می گویند انقلاب اسلامی حکمرانی جدیدی را مبتنی بر اسلام ناب محمدی را آغاز کرده،گفت: ایران اسلامی و انقلابی بازیگر اصلی در نظم نوین جهانی است و لذا با جنگ ترکیبی به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی و حرکت شتابنده ملت به سمت آرمان ها است.

سردار کریمی با بیان اينکه امام خمینی(ره) نقش مردم را در اداره کشور احیا کرد و امروز مردم تعیین کننده و تصمیم گیر در همه بخش ها هستند، گفت: همین مردم با حضورشان توانستند بزرگترین دستاوردها را خلق کنند و حضور مردم همواره توطئه های دشمنان را خنثی کرده و امروز دشمن از حضور حماسی ملت عصبانی است.

وی با اشاره به اينکه امروز دشمنان با شعارهای توخالی به دنبال گرفتن آزادی و کرامت بانوان و مردم ایران هستند، گفت:دشمنان در جنگ شناختی می خواهند شرایط را به قبل از انقلاب اسلامی که در اوج وابستگی و ناعدالتی بود بازگردانند و همه تلاش دشمن این است انقلاب اسلامی برای سایر کشورها الگو نشود که تاکنون موفق نشده اند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: دشمنان با راه انداختن هیاهو در فضای مجازی به دنبال غفلت از شکست های ۴۴ ساله و پنهان کردن ضعف و ناتوانایی جبهه استکبار در برابر اراده ملت و معنویت حاکم در کشور است و البته باید هوشیار بود و برای جوانان و نسل جدید دستاوردهای انقلاب را تبیین کرد و آینده درخشان انقلاب را برای آنها به خوبی ترسیم نمود.

وی خاطر نشان کرد: حرکت انقلاب اسلامی در گام دوم تمدنی خواهد بود و منطق انقلاب اسلامی قوی شدن در همه ابعاد است و راه عزت و پیشرفت ملت با قوی شدن در همه ابعاد امکان پذیر خواهد بود و به فضل الهی ملت ایران با اراده های قوی و غیرت دینی و انقلابی قله های بلند را طی خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار