فرمانده سپاه نینوا:

اجرای 3130 برنامه در دهه فجر/ شعار محوری امسال در دهه فجر ایران استوار – 44 سال افتخار

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند و بشنوند که چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را باشکوهتر از هر سال برگزار خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۴۸۷۳۹۹
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر در جمع اصحاب رسانه گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی در سال 1401 با سالهای دیگر فرق دارد. چون دشمن به دنبال براندازی نظام بود و به خیال خود می گفتند ایران جشن پیروزی 1401 را نخواهد دید ولی به کوری چشم آنان امسال باشکوهتر از سالهای گذشته برگزار خواهیم کرد.
وی افزود: شعار محوری امسال در دهه فجر ایران استوار – 44 سال افتخار است.
ملک شاهکوهی تصریح کرد:دشمنان انقلاب اسلامی بدانند و بشنوند که چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را باشکوهتر از هر سال برگزار خواهیم کرد.
فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد: در دهه فجر امسال 3130 برنامه با 7 سرفصل در روستاها، محلات و شهرستانها هم از طریق پایگاهها و هم از طریق اقشاری برگزار خواهد شد و به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی 44 برنامه شاخص را از 12 تا 22 بهمن در سراسر استان برگزار خواهیم کرد.
وی اذعان داشت: رویکردهای اقدامات شاخص سپاه و رویکرد های محور سپاه سه برنامه است: 1-جهاد تبیین 2- امید آفرینی و نشاط اجتماعی(فضا سازی تبلیغی و محیطی، جشن های محیطی و ...) 3- جهاد خدمت رسانی(ارتباط مستقیم مسئولین اقشار با مردم، اجرای خدمت خالصانه به مردم و ...)
سردار ملک شاهکوهی در پایان ضمن اشاره به برنامه های سپاه نینوا در دهه مبارک فجر، برپایی میزخدمت، اعزام گروههای جهادی، توزیع کمکهای مومنانه، افتتاح متمرکز پروژه های اشتغالزایی،اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور، اعزام کاروان راهیان پیشرفت، توزیع بسته های فرهنگی و پشتیبانی ویژه دهه فجر، برگزاری نشست های روشنگری روایت پیشرفت و امیدآفرینی، برگزاری یادواره شهدای والفجر8 با محوریت هیئت رزمندگان اسلام استان، برپایی بیش از 100 نمایشگاه فرهنگی و هنری با محوریت دستاوردهای انقلاب اسلامی، تجلیل از مادران قهرمان پرور، اجرای عملیات نورافشانی و گلبان انقلاب اسلامی در شب سالگرد انقلاب اسلامی را ازمهمترین برنامه های این مجموعه نام برد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار