فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه:

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردها انقلاب اسلامی است

زنجان _ فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه گفت:دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، پیشرفت و موفقیت های روز افزون نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۸۷۸۵۸
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردها انقلاب اسلامی است

سرهنگ محمد حسین سلیمی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر، اظهار داشت:انقلاب اسلامی با خون شهیدان انقلاب بیمه شده است و به همین دلیل هم تلاش دشمنان در سال‌های اخیر جهت شکست انقلاب اسلامی ناکام مانده است.

وی با بیان اینکه در روز ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) به نقطه عطف خود رسید، گفت:در دهه فجر تلاش ملت ایران به ثمر رسید و توانستند ریشه ظلم و ستم را در کشور ریشه کن کنند.

فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه با بیان اینکه با عنایت پروردگار متعال نظام جمهوری اسلامی تأسیس و انقلاب اسلامی در برابر دشمن پیروز شد، تصریح کرد:پیروزی انقلاب اسلامی جانی دوباره به اسلام ناب محمدی داد چرا که هدف مستکبران نابودی اسلام بود.

سلیمی در پایان خاطرنشان کرد:امروز بار دیگر دشمن با شکست مواجه شده است و برای جبران خسارات اقدام به تحریف انقلاب و رشادت‌های ملت ایران کرده و اکنون این وظیفه بر دوش ما است با گفتن حقیقت، واقعیت‌ها و موفقیت‌های انقلاب در برابر ظلم و توطئه‌های دشمن بایستیم و به توصیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با تمام توان برای تحقق جهاد تبیین تلاش نماییم. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار