رئیس شورای شهرستان ری جلسه شورای اداری با حضور رئیس جمهور را ترک کرد!!

رئیس شورای شهرستان ری جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست آیت الله رئیسی رئیس جمهوری اسلامی را ترک کرد.
کد خبر: ۹۴۸۸۱۹۶
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۱

 روز پنجشنبه سیزدهم بهمن ماه رئیس دولت سیزدهم در سومین سفر رسمی خود به شهرستان ری به منظور بررسی مشکلات، از چند پروژه مهم منطقه بازدید کرد. آیت الله رئیسی پس از افتتاح مدرسه خیر ساز در فشافویه، نماز ظهر و عصر را  در مسجد حسین بن علی(ع) شهرری اقامه کرد و سپس از    مجتمع انبارهای چای امین‌آباد، کمربندی دوم، تهران، تصفیه‌خانه جنوب تهران و پروژه پل غیر همسطح میدان غنی آباد بازدید کرد .

در حالی که مردم شهرستان ری ساعت ها منتظر ورود رئیس جمهور مردمی به شهرشان بودند، در میان استقبال پر شور او را تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مشایعت کردند.رئیس جمهور پس از سخنرانی در جمع مردم، جلسه شورای اداری شهرستان ری را در تالار جلسات آستان مقدس تشکیل داد.

اما شنیده شده؛ جعفر شربیانی،رئیس شورای شهرستان ری و عضو شورای شهر تهران  در   پیش از سخنرانی رییس جمهور و رئیس شورای اداری شهرستان ری؛   این جلسه را ترک کرده است!

 گفته می شود علت ترک جلسه توسط آقای شربیانی ، در برنامه نگنجاندن  او جهت اجرای شو  های تبلیغاتی همیشگی اش بوده است.

باید منتظر اعلام‌موضع ایشان یا بقیه اعضای شورای اسلامی شهرستان ری در توجیه این ترک جلسه  توسط نماینده  شورا در مهمترین جلسه اداری شهرستان، آنهم با حضور رییس کابینه ماند.

خبرگزاری بسیج پیش از این هم در ارتباط با عملکرد رئیس شورای شهرستان ری مطالبی را منتشر کرد و تماس های تلفنی نیز برای پاسخگویی ایشان برقرار کرد اما هیچ پاسخی از سوی ایشان اجابت نشد. حق این مقام مسئول برای پاسخگویی نسبت به مطالب مطرح شده محفوظ است.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات