فرمانده سپاه بابلسر در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

اجرای برنامه«۱۰ شب ۱۰ مسجد» در ایام الله دهه فجر/ ایجاد اشتغال برای ۷۰ نفر در شرکت‌های صنعتی

ساری-فرمانده سپاه بابلسر از برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه در محلات شهرستان بابلسر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۸۵۷۱
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

برگزاری نشست ۱۰ شب ۱۰ مسجد در ایام الله دهه فجر/ ایجاد اشتغال برای 70  نفر در شرکت های صنعتی

خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار دکتر مصطفی بازوند صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در بابلسر، ضمن تبریک میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی از برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه در محلات شهرستان بابلسر خبر داد و گفت: چند مسئله را مد نظر قرار دادیم. اول اینکه تلاش ما این است که برنامه‌ها محله محور باشد. موضوع دوم اینکه برنامه‌های ما به سمت مخاطبان جوان و نوجوان باشد. موضوع سوم اینکه نشان دادن جلوه‌های خدمتگذاری دهه فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

فرمانده سپاه بابلسر درباره طرح جبهه خرمشهر‌ها شهرستان بابلسر افزود: برای همین منظور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های که پیگیری می‌شود برنامه نشست ۱۰ شب ۱۰ مسجد است که توسط شورای تحول محلات در قالب طرح جبهه خرمشهر‌ها، نظام مسائل محلات احصاء می‌شود و این نظام مسائل آن نیاز‌های دستگاه اداری اش شناسایی می‌شود و با کمک و همراهی امام جمعه، فرماندار و دستگاه مورد نیاز به مردم خدمات داده میشود.

سرهنگ بازوند ادامه داد:یکی دیگر از برنامه‌های دیگری که داریم برنامه ورود به مدارس است که در قالب برنامه‌ی مدرسه انقلابی است که هدف ما این است که در آن برنامه‌های شاد و انقلابی را در قالب‌های غیر کلامی بتوانیم بحث‌های بصیرت افزایی و جهاد تبیینی را انجام بدهیم.

فرمانده سپاه بابلسر خاطرنشان کرد: از برنامه‌های دیگر می‌توان به برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، رزمایش الی بیت المقدس امنیتی، افتتاح خانه محروم، توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و اشتغال بیش از ۷۰ نفر در شرکت‌های صنعتی بابلسر اشاره کرد و به لطف خداوند متعال داریم تلاش میکنیم تا یک ۲۲ بهمن پرشور و با حضور حداکثری مردم عزیزمان را در شهرستان بابلسر داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار